Någon som provat Cartivet?

Balahé

Trådstartare
Ja, som rubriken säger, har någon provat Cartivet? Det skall vara bra för lederna enligt vad jag förstår. Har sökt här och googlat men hittar inte mycket info alls.
Jag blir därför tacksam för allt ni vet, eller om ni vill rekommendera något annat tillskott som kan vara bra för stela leder. OBS! Jag vill ej ha något som är smärtstillande eller inflammationsdämpande, bara sådant som gynnar ledens egen funktion och regeneration. Vad tror ni finns det?
/Balahé

Sv: Någon som provat Cartivet?

Vad bra att någon mer hört talas om det!:bump:
Vill du utveckla dig lite? Vad hade hästen för problem och hur lång tid tog det att se resultat? Ger du kontinuerligt eller en kur då och då? Har du provat något annat som du kan jämföra med?
Du får gärna PM:a mig om inköpsställe, har bara hittat ett och det är långt hemifrån:cry:.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 641
Hästvård Funderar litegrann över fenomenet att stå uppstallad hur vanligt det är att andra lägger sig i gällande andras hästar. Vi står i ett...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
11 818
Senast: Unhappy
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
F
Hundhälsa Jag behöver tips. Min mellersta, Gibbs, äter för nuvarande Royal Canine Satiety Weight Management och även om jag är nöjd med fodret som...
Svar
18
· Visningar
1 295
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka