Någon som kan reommendera ett bra ridtäcke

C

colomb

Hej1 jag skulle vilja ha råd om ett bra ridtäcke i och med att det regnar son katten här nere i de södra delarna av detta avlånga land :) :)

jag har ett jätte bra rid täcke som är regn tätt pch har fleece på undersidan men jag vet tyvärr inte va de är för märke eller vart de är köpt eftersom att jag fått de i present.
men de finns väl bra täcken på hööks eller börjes?
Jag vet också att Horselife har väldigt bra tcken!

Eclips läntäcke med reflex och teddyfoder på insidan. Helt klart bäst. Ligger super när man rider.... Kan köpas på EKOhallen... 500kr mvh malin :banana:

Källqvist protector har ett jättebra.

Klarar regn galant. Sitter bra och med fleece på insidan. Köpte mitt hos lillhastenistav.se för 410 kr.

Mias RS skulle jag nog ta, men nu har jag beställt ett från http://www.exklusiv.se :) Tycker dem verkar jättebra, ser ut som Bucas förutom att de går ner lite mer över rumpan på hästen. Billigt och bra, blev billigare än Bucas inklusive frakt och brodyr på två sidor!

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 886
Senast: Krålus
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Monimaker
·
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
910
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka