Någon som kan något om "Coca-cola" kylar?

cewe

Trådstartare
Ni vet såna där höga kylskåp med glasdörr (just den här står det Coca-cola på)
Är det normalt att den bara går och går och går och går även om den är kall?

Har nämligen fått en sådan till klubben cafeteria och funderar på om den är helt normal.
 
Nu står det inte just Coca cola på våra kylar på jobbet men de skulle kunna vara samma modell, de låter konstant. Sjukt jobbigt...
 
Det var det jag var rädd för
Funderar på någon typ av timer, vill ju inte att den går 24/7 så den drar upp elräkningen till toppen av Mount Everest
 
Ni vet såna där höga kylskåp med glasdörr (just den här står det Coca-cola på)
Är det normalt att den bara går och går och går och går även om den är kall?

Har nämligen fått en sådan till klubben cafeteria och funderar på om den är helt normal.

Sådana kylar är generellt ordentliga energislukare.

Deltog via mitt jobb i ett projekt med att försöka få landsbygdsbutiker mer energisnåla, och jag blev chockad av mängden energi liknande kylar drog. Likaså glassboxar från olika glassföretag, riktiga as att äta el.

Ha en timer på kylskåpet om det är möjligt, så att det inte står och puttrar hela tiden utan kyler bara när det behövs.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 717
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: igbest
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 629
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp