Någon som har något nytt om hingsten careme?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Laahra
  • Startdatum Startdatum
L

Laahra

Skulle vilja veta lite nyheter om careme.Någon som sett honom in action på sistone?

Sv: Någon som har något nytt om hingsten careme?

Om man är tre år så är det inte så mycket action !

Men det verkar inte som om han är med på championaten som är ungefär den enda action man kan förvänta sig av från en treåring.

tänkte mest om han fortsatt utvecklats positivt:)

SVårt att veta om han inte visats - men det kanske finns någon som känner honom IRL.

tänkte mest om han fortsatt utvecklats positivt:)

Careme är hemma hos MÖ igen och har klarat betäckningssäsongen mycket väl,fin i hull men lite mer på det klara med att han är hingst,förövrigt är han lika cool som tidigare.Skall åka och klappa på honom liksom hans helbror-nästa helg!!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·
Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 750
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
591
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025