Någon som har något förslag?

konstigamaria

Trådstartare
Hej!
Det är så att vecka 5,6,7 skall jag göra APU(praktik).. Tar sedan studendet vecka 17.
Men jag undrar om det är någon som har något förslag på någon tränare som man kan åka till? Någon bra, och gärna som man får rida mycket hos.
Själv bor ja i Stenungsund, 5mil norr om Göteborg. Finns ju inte så många tränare här så är berädd på att jag får resa lite.
Kom gärna med förslag till mig är ni snälla!

Mvh Maria

Sv: Någon som har något förslag?

Henrik Engblom har sitt i Mellerud, där har jag varit. Det var jätte bra och jätte trevligt. Kolla med honom, telefon nummer och sånt finns på galoppsport.se.. sök bara på hans namn.

Henrik Engblom har sitt i Mellerud, där har jag varit. Det var jätte bra och jätte trevligt. Kolla med honom, telefon nummer och sånt finns på galoppsport.se.. sök bara på hans namn.

Jag har vart hos Henke på kurs när han var i strömsholm! Så tänkte de kunde vara kul m någon ny tränare =)

På TäbyGalopps/ Jägersros Hemsidor finns ofta kontaktuppgifter till nästan alla tränare.
Om jag vore du skulle jag ringa runt lite och fråga... ( då kan man jämföra de med varandra o så) Även om det är lite långt till täby/sthlmstrakten tror jag att många tränare kan fixa/känner ngn som kan hjälpa dig m boende o så...
Om det skulle vara intressant dvs ;)

hej hej!!
Jo, det gjorde du.. men ja tänkte om någon varit på något ställe som dom rekomenderar.. för visst finns det bra tränare man kan åka till, men jag vill rida å sånt oxå..
Så det var därför ja frågade :crazy:

Jahaaa :idea: ok...

Ja jag har ju jobbat hos en tränare under hela min tid på banan...
Men jag håller fast vid att om du tar kontakt med en eller ett par olika träningsstall och hör dig för om arbetsuppgifter, tider, förhållanden osv. så kommer du hitta det bästa för just DIG :)

Rida får du nog hos de flesta... om du jobbar där ngra veckor...kanske inte direkt snabbjobb, men ändå.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 042
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 715
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 387
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 267
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar