Någon som har en Dolce gusto

Mirre

Trådstartare
Kan man diska vattenbehållaren i diskmaskinen tro? Hittar varken bruksanvisningen eller något när jag googlar. Borde ju gå tycker jag, men vill inte riskera att den förstörs på något sätt.
 
Kan man diska vattenbehållaren i diskmaskinen tro? Hittar varken bruksanvisningen eller något när jag googlar. Borde ju gå tycker jag, men vill inte riskera att den förstörs på något sätt.
På min bruksanvisning står bara att man sköljer ur under kranen. Inget om att den går att köra i maskin.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
618
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 955
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 512
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp