D
derrus
Hej!!
Min lilla älskling har varit sjuk å hostat ganska mycke nu i ca en månad å igår va vi på klinik å gick ner me kamera i luftrören och kollade och tog prover..veterinären sa att det kunde va bronkit eller annan kronisk hosta å ja blev väldigt lesen
..har haft henne sen i april å har bara kunnat galloperat EN gång på henne!!hon har bara varit skadad eller sjuk hela tiden..känns inte så kul längre,men ja älskar juh henne..
så jag kommer juh behålla henne,men ja köpte henne som tävlings häst,ja visste att hon hade en spricka i hoven när jag köpte henne men vet. sa att den skulle bli bra på högst 2 månader..men så va d inte..ja kommer inte få träna å tävla förens i maj juni nästa år,men d gör inte så jätte ,ycke men sen så kommer det här också..inge kul....
Är det det nån som har erfarenhet av en bronkit häst??Måste de gå på lösdrift??Går det att rida å tävla som vanligt eller klara de inte d??
Tack på förhand!!//Derrus
Min lilla älskling har varit sjuk å hostat ganska mycke nu i ca en månad å igår va vi på klinik å gick ner me kamera i luftrören och kollade och tog prover..veterinären sa att det kunde va bronkit eller annan kronisk hosta å ja blev väldigt lesen
Är det det nån som har erfarenhet av en bronkit häst??Måste de gå på lösdrift??Går det att rida å tävla som vanligt eller klara de inte d??
Tack på förhand!!//Derrus