Någon som handlat från goedhard.nl?

CosmicQueen

Trådstartare
Funder hur det fungerar med betalningen? Står lixom inte så mkt info på sidan... Betalar man i förskott eller sedan då man fått paketet? Hoppas att nån här handlat därfrån och vet. :)

Sv: Någon som handlat från goedhard.nl?

Du betalar i förskott, enklast genom din Internet-bank. När betalningen har kommit fram skickar dom paketet.
Det smidigaste är att hålla mail-kontakt med dom under tiden köpet pågår.
Köpte själv en LAS-hjälm därifrån förra året. Räknar man in överföringen av pengarna tog det inte mer än 8-9 dagar innan paketet var hemma.
Handlar Du för mer än 25 EUR så blir det fraktfritt dessutom, var så när jag handlade iallafall.

//Ulf

Halloj,
det är inga problem att handla därifrån. Det är precis som Ulf säger, man betalar in och du får paketet på nolltid!!
Jag kan rekommendera dem, jag känner dem personligen!!
Har redan tjatat på dom att kajka upp till sverige nångång, företrädesvis då till ett mästerskap el dyl.

Men hör av dig om du behöver hjälp med nåt, jag bor ju inte ens så långt i från Goedhard....

Mvh,
Marie

Har redan tjatat på dom att kajka upp till sverige nångång, företrädesvis då till ett mästerskap el dyl.

Vi träffade dom i Fischerhude i våras och då föreslog jag för dom att dom kunde komma upp till Sverige och Simlångsritten till 2010 eftersom vi då ska ha NBM där.
Jag har inte formellt bjudit in dom ännu men om vi tjatar tillräckligt mycket tillsammans kanske vi kan övertala dom att komma dit.

mvh
Ulf

Hej igen,

Jo, jag har sagt till dom redan för ett antal år sen, men det skulle ju vara ett mycket bra förslag 2010 NBM!!
Ärligt talat tror jag inte att vi behöver tjata så väldans mycket, för dom ville själva också ta sig till sverige en gång...

När är NBM egentligen??

Mvh
Marie

Vad bra det låter - då kanske jag också vågar mig på att beställa från dem... vill ju attans gärna ha ett par färgade stigläder! :D
På tal om just dem förresten... när man ska beställa dem så ska man ju fylla i antal. Säljs de styckvis eller i par??? Jag lyckades inte lista ut det via deras hemsida...

Jag gjorde min beställning & betalning direkt på kvällen i onsdags. Väntar nu spänt på leverans, hoppas det hinner komma till veckan. :)

Kommer garanterat att bli fler beställningar därifrån, dom hade verkligen MASSOR av spännande saker. :D

Imorgon är det 1 vecka sedan jag betalade min beställning. Har mailt dom före helgen & bett dom höra av sig när dom fått betalning alt skickat paketet. Men har ej hört något... jag som är sååå nyfiken & hoppas på att jag får grejjorna före 8 aug, för då ska jag tävla. :D

Imorgon är det 1 vecka sedan jag betalade min beställning. Har mailt dom före helgen & bett dom höra av sig när dom fått betalning alt skickat paketet. Men har ej hört något... jag som är sååå nyfiken & hoppas på att jag får grejjorna före 8 aug, för då ska jag tävla. :D

Kom grejorna som de skulle? och hur är det förresten med frakten när det ska till Sverige? Har för mig att det stod ca 5 Euro, men det är ju typ samma som att handla från tex H**ks.. :confused:

Ja, dom kom & jag är supernöjd, tog ca 1½ vecka. Ja, om man handlar för över 1000.- så blir frakten bara runt 55.- Inga överiga avgifter tillkommer, hur bra som helst. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 088
Senast: Keb71
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
47 48 49
Svar
967
· Visningar
30 326
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 076
Senast: super
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka