Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min uppfödare ger det till sina hundar och är jättenöjd med det. Skulle själv fortsatt med det till min hund men leverantörstrubbel och inga ÅF inom normalt avstånd(närmaste 25 mil bort)gjorde att jag valde bort den och numera fodrar med Pro Plan. Ska byta till Magnussons då hunden inte riktigt gillar P P fodret som vuxen.
Hundavel & Ras Parningsannons med en fyraårig tik som parats med en hane som inte ens fyllt två år. Detta i min ras vars RAS säger "använd inte hundar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.