Någon mer vaken?

Mirre

Trådstartare
:p
Fler nattugglor här?
Vad gör ni ikväll (natt :p) ?

Själv sitter jag och spelar men ska väl sova snart

Sv: Någon mer vaken?

Japp! Just hemkommen från middag/klubbesök med ett gäng goda vänner - tidig hemgång pga. trött - och överväger att sätta mig med DayZ en stund. Vilket förmodligen är en rådålig idé pga. promillehalten, och jag kommer antagligen att stendö och hata mig själv imorgon eftersom jag lagt säkert 20 timmar på den här karaktären, meneh.

Vad spelar du?

Jag är vaken! Har precis tittat på film och kan inte bestämma mig för om jag ska sova eller inte. :p

Ah eller så är du rågrym just för att promillehalten är lite högre än vanligt..
Jag är nämligen kickass på bowling efter 3-4 öl (mer eller mindre öl gör att klotet går bakåt?!) så vågar du chansa? ;)

Försökte spela DayZ men gav upp. Har du testat Rust?
Stötte du på banditer eller var det bara väldigt... alpha?

Jag har testat Rust, men inte så mycket mer, fick lite intryck av att det dels var lite små kartor (eller så hängde jag på för överbefolkade servrar), dels att man måste vara ett gäng som spelar varje gång för att det inte ska stanna av helt? Men det ska ges en ny chans... snart.

Jag är dunderförkyld, legat däckad på soffan hela kvällen och ligger kvar där. Funderar på att gå ut med hundarna och ta fram lite glass (eller sova) men orkar inte utan kollar på en dålig film istället.

Ah eller så är du rågrym just för att promillehalten är lite högre än vanligt..
Jag är nämligen kickass på bowling efter 3-4 öl (mer eller mindre öl gör att klotet går bakåt?!) så vågar du chansa? ;)
Ah, det är alltså så man blir bra på bowling! Senast jag spelade var jag nog ca 14, nykter, och skickade glatt klot på klot i rännan, men då har jag en plan för nästa eventuella tillfälle. Spontant känns det dock som om jag hellre chansar med bowling än med min kära kick ass-zombie och banditbashar-kvinna...

Ajjemen, så är det! Det svåra är dock att behålla grymheten, dvs lagom alkoholmängd.
Jag har aldrig lyckats och därmed har jag alltid slutat bland bottenskrapet. Återkom med ditt resultat sedan! :D

Just nu spelar LOF (Land of fire) och stär mig på att mitt konto försvann, bara poff borta när spelet uppdaterades. Såå fick börja om helt från 0, har tagit mig upp till lvl 13 nu. Bara sisådär 80 lvl lägre än jag hade på min egentliga karaktär, har ca 2-300 färre items nu än förut. Yay..

Är det något MMORPG? Jag hade i sådana fall dött ragedöden om kontot försvann, jisses.

Ja det är det, har spelat det i flera år och så försvinner allt!
Hade flera riktigt bra items och en del som inte finns i spelet längre. :cautious:
Dessutom en del som bara fanns tillgängliga under en kort tid, så nu kan man inte få dem igen. :rage:

Men alltså har hela spelet startats om, eller är det bara ditt konto? Skriv till supporten om det är det sistnämnda, tycker jag, det där är ju absolut inte OK om det är ett stort spel och som funnits som fullrelease i fler år.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 329
Senast: Raderad medlem 149639
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 464
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
3 210
Senast: Linn-Nora
·
Kropp & Själ Japp. Ni som har någon typ av klocka som mäter sömn, hur mycket tid spenderar ni i de olika sömnstadierna varje natt? Jag lägger mig kl...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 128
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar