Någon mer som ska till Kastrup Danmark?

C

Christina_MG

Någon mer än jag som ska starta upp året lite långsamt i Danmark? Någon som kanske har erfaranhet av distanstävligen som Kastrup Tårnby anordnar - bra/dåligt?
Maran med ägare från Malmö!

Sv: Någon mer som ska till Kastrup Danmark?

Vi planerar att åka till Fälled ridtet i Danmark.
Vet faktiskt inget alls om just den ritten, men jag gillar att tävla i Danmark :)

Jag har anmält till 41km ej CL

Hej Christina

Min veninde og skal ride samme klasse, som du og har redet ridtet mange gange.

Fælledridtet er et rigtigt godt og velaarangeret ridt, hvor man rider delvist i skov og lidt ude ved vandet.
Hele ruten er fuldstændigt flad og det første stykke går igennem noget by, hvor der er lidt trafik og hårdt underlag.

Du er meget velkommen til at stille spørgsmål. evt. via email, som du kan finde her: http://www.gangvari.easy-site.dk

Bare kig efter to islandske heste med grønt udstyr, hvis du har lyst til at hilse på ved rittan ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
639
Senast: Badger
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 090
Senast: ildiko
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Kristall10
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka