Någon mer som har..

C

careblomman

.. en Vorsteh? :love:

Vi har 2 st, en som är 12 år och den andra 3 månader. Hon som är 3 månader är en riktig :devil: Haha, bara bits och är allmänt söt!

Men hur underbara är inte dom hundarna då, Iiiiih! Världens gosigaste hund, men inte så många som tycker det tyvärr :/ Dom kräver ju mycket motion och är rätt "stressiga" av sig. Men ack en sån toppen vän! :rofl:

Kommer aldrig klara av sen när våran gammla går bort, vi har ju vuxit upp tillsammans :rofl:

Någon mer som har en Vorsteh? :D:D:D

Sv: Någon mer som har..

Har ett strävhår. Världens snällaste och gosigaste men behöver bara en 1000-dels sekund för att starta upp! Helt omedveten om att han väger 33 kilo och är jättestor.

Jag är uppvuxen med Kh Vorsteh. Härliga hundar med mycket energi och stor jaktlust.

Det där med stressad känner jag dock inte igen. Ok mycke energi, men inte stressad.

Jagar du?

Okej :) Stressad kanske var lite fel ord, mycket energi passa nog bättre :D Hitta inte orden riktigt, mitt fel. Hehe..

Oj 33 kilo, är inte det väldigt mycket? :O

Mjo, min pappa håller på och jagar för fullt. Mest fågel då eftersom det är en "fågelhund" men även lite rådjur, björn och älg..

Jagar du med din? :D

Fast den gamla hunden är lite "för snäll" för att jaga med, men den lilla är tänkt ska bli fin jakthund.

Jo jag jagar. Har dock bytt till en annan stående fågelhundsras ;)

Spännande att ha en ny liten förmåga att ta med ut i skogen i höst!:) Hoppas ni hittar mycket fågel!

har två trevägskorsningar som har vorsteh i sig :p
Men jag har träffat några renrasiga :)
Dem är verkligen jättevackra :love:
Om jjag skulle börja med fågeljakt så skulle jag skaffa mig en sån :)

okej :D

jo jag har en massa bilder, men vet inte riktigt hur man lägger ut bilder :o men ska försöka fixa det så bilder kommer inom en snar framtid :D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 318
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 454
Senast: fejko
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 504
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar