Någon mer som har köpt valp nu?

E

Excellent

Jag har skaffat valp och där jag bor finns det inte så många andra hundar och speciellt inte valpar (som är lite mer jämnbördiga i storlek och styrka). Jag skulle vilja att min valp fick träffa lite andra valpar att umgås med. Är det någon mer som har en valp runt 3-4 månader och som vill ses någon dag?

Jag bor strax utanför Uppsala, men jag åker en hel del i Uppland och norra Stockholms län via jobbet (har min valp med i bilen). Har föräldrar utanför Södertälje som jag hälsar på med jämna mellanrum så valpägare i S-tälje, runt Nykvarn, Taxinge får gärna höra av sig också!

Hoppas min 13-veckors hane får några busiga kompisar! Här hemma har han bara en gammal sur-tant med onda knän som inte alls vill leka...

Är det någon med valp som kommer till Buke-träffen imorgon i Stockholm? Jag tänkte åka dit och titta en stund och träffa lite häst-vänner som är där samt passa på att miljöträna lite.

Sv: Någon mer som har köpt valp nu?

Har inte tittat själv... Blev bara uppringd av en kompis som sade att det var ett antal buke-folk som skulle träffas imorgon på Djurgården så då tänkte jag åka dit. Går säkert att hitta något om det på något av hästforumen.

Jag träffar gärna andra med valp, min behöver också andra valpar att träffa. Jag bor i norra stockholm.

Kanon!:banana:
Har skickat ett pm till dig...

Ok. Kanske är nåt mer internt då.

Hittade träffen här:
Bukefalos > Hästforum > Hästmänniska > Gnägg

Den är "nålad" så det är det första man ser när man går in på "gnägg".

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 582
Senast: fixi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 349
Senast: Acto
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 356
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar