Någon hubertusjakt i dalarna?

Micaela

Trådstartare
Hej!
Är sugen på att vara med på någon hubertusjakt. Vet någon om det kommer annordnas några sådana i dalarna eller strax utanför, iår? :)

Sv: Någon hubertusjakt i dalarna?

Jag börjar faktiskt på allvar fundera på om jag ska anordna en inofficiell Hubertusjakt här, strax utanför Gävle. Det är ju inte så långt ifrån Dalarna, men det beror ju på var i Dalarna man bor... :smirk:

Jag kommer i vilket fall som helst hyra en del mark till bete och har planer på att bygga hinder där för mitt eget höga nöjes skull. Omgivningen och ridvägarna är rent ut sagt perfekta för en jakt, så jag har lekt lite med tanken ett tag. Sen om det är genomförbart i pratiken är en annan sak, men jag ska fundera vidare!

Jaa, gör det gör det gör det!! :bump:
(försöker INTE påverka :angel: )

Det skulle ju vara superroligt om du gjorde det :bump: . Jag bor i Falun, så det är inte så värst långt heller :)

Om det blir något så kan jag garantera att jag kommer, med ett helt gäng andra tjejer! *ler*

Och vi åker i så fall från Hudiksvall och Söderhamn med omnejd! Vi är med!

Oj, det var tydligen en bra idé! Jag ska spåna lite, som sagt, sen får vi se.

Jag vill också vara med!!!!!! :D
Gör det!!!!!! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 738
Senast: hastflicka
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 650
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar