Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

det hade jag missat =(

nu håller inte jag på med trav dock men har en ex travare=) av den kallblodga typen=)
o sen brukar jag få vara medhjälpare på kompisens små=)

men jag har ju Heffaklumpen, han laddar för monte på Arvika nu :rofl:

Ja en annan har ju jobbat natta, vart o gjort klart i stallet, bjuden på kaffe av killen på baksidan och ska nana ett par timmar nu....:D

Antagligen för jag slutade 8.15 och drog direkt....det behövs väl alltid folk på kommun...eller ??

vvilken sovmorgon du har då... själv åker jag kl 0600 ända till grums=( men nu skall jag ta det lugnt ett tag innan jag skall till stallet

Antagligen för jag slutade 8.15 och drog direkt....det behövs väl alltid folk på kommun...eller ??

Får väl kolla upp saken, fast jag har ju ett gäng jobbansökningar ute just nu så håll tummarna för att någon av dem blir jackpot för mig...;)

jo jag kollar runt lite jag med har även lite andra grejer på g som jag inte vill uttala mig on nu då det finns folk som inte skall ha reda på det.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar