Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Ohhhh :D

Får ni ha kölapp nu på han eller?

hahahaha :D:D:D

Hej! Jag har fått för mig att det är nån slags ponnykamp på Färjestad på Fredag. Har försökt ta reda på det genom deras hemsida men det står ju ingenting! :cool: Nån som vet nått?

Nej nu tänkte jag på fel-.... hahaha

Trodde du hängde hos nya grannen....

dU träffade göbben :D haha...

Ingen aning vad som händer där.....på färjestad..... På fredag ska jag köra min ponny plutt själv.... eller på torsdag..... han är jätte duktig.... :D:D

Ligger Heffa, Martha , Sisi och sover dom eller??? HAHA :D

jag kommer troligen o vara medhjälpare på lördag när de skall in o köra 2 st putteponnyer på banan=)

Jag vet vem din häst är....

Nåjden....... Ägdes av en som går på lillerud :D

Nej nu tänkte jag på fel-.... hahaha

Trodde du hängde hos nya grannen....

dU träffade göbben :D haha...

Ingen aning vad som händer där.....på färjestad..... På fredag ska jag köra min ponny plutt själv.... eller på torsdag..... han är jätte duktig.... :D:D

Ligger Heffa, Martha , Sisi och sover dom eller??? HAHA :D

Tänkte det var lika bra att flörta in sig hos honom lite, och han pratade så gärna med mig....;)

jasså=) vad trevligt =)
han har mask den stackarn fick precis svar från kolla masken så det blir avmaskning så fort jag fått tag på vet.

alla morgonpigga samlas imorgon bitti för "höskjuvning" :D

Lägg dig i tid nu starport .........och tjuvkoppla moppen eller ta stålhästen ...............

jag skall in till travbanan imorgon o hjälpa till när de skall köra 2 st små bollar eller den ena är en boll iaf=)

Jag ska på ett jätte roligt stallmöte imorgon :D Tjoho:devil:

ingen sovmorgon för mig :rofl: Hahaha......

Vad gör ni andra ikväll då??

Travfest... nu har jag missat något....Men jag ska upp imorgon till Årjäng:D Pållen ska starta :devil:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar