Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

hej ni alla här i karlstad....

jag eller snarare en kompis till mig har ett litet problem hennes systerson håller på o tar travlicens men nu så har ponnyn blivit för svår för honom (läs het mm)
så om han inte får tag på en ny ponny(shettis) o låna de ca 4 ggr som är kvar så kommer han inte o klara det=(
ingen som vet om nån som kanske kan ha någon o låna ut om ni vet det så kan ni väl vara snälla o pma.

o nej travskolan hade ingen o låna de var alla upptagna=(

heffaklumpen hade en jätte fin shettis.... men han åkte hem för ett tag sen.....
och min är inte helt inkörd....

Nu är det lugnt i stallet :confused:
Zassa kan börja röra på sig nu i boxen ...:laugh:

synd...

han har juh bara dessa gånger kvar annars får han vänta tills nästa år=(

men men sånt är livet kommer ni på nån så vore det tacksamt...

*kl*
Gräv nu fram en ponny till sat's kompis annars kommer jag och gnager på era hälsenor..... :angel:

Stackarn.....

Min ponny är bara 2år och inte helt inkörd..

Jag håller på att ta licens på storhäst :D

vad roligt han får tydligen vara där o träna då de sett att det inte är han som krånglat utan att ponnyn blivit för stark o svår för han...

Men går det inte att ta annat bett på ponnyn.. och döva ner han litte med bomull och huva...?Pessoabett eller cresendo(kan ej stava till det) om det finns till ponny.... Vi har med en "pullburk till häst" i monte loppen..... Men han får vi inte ha längre... trots att vi provat allt.... Hästen som jag brukar köra i sulkylicens loppen brukar bli hetare och hetare i varje omstart.. men jag dövar ner han bara, kör med ett vanligt 2delat bett,, men han är jätte snäll hästen men han vill bara springa....Imöra ska jag köra en Mr Spender häst i licens loppet.... (dock inte min) återkommer imorgon med kommentarer....Sov gött nu brudar:devil:

han går just nu på ett smalt 3delat o han har problem med bett kan inte ha för tjocka för då får han ont...
huva o bomull har han redan sen råkade det hända en liten olycka för ca 2 ggr sen då det blev en krock o sen dess är han rädd för den vagnen som den ponnyn har (tungvagn som låter) så han fick panik så därför började vi leta efter en annan ponny men de har nu bestämt sig för att vänta tills nästa år o då ta en från skolan.

Okejj....
Om jag har min ponny kvar nästa år kan ni ta han.. blir bra uppladdning så han kan starta på sommaren..... :D

Det gick jätte bra idag....:D:D

han skall få en ponny på skolan så det inte blir att han blir utanför kändes lite så nu då han hade egen ponny=(

Hello Brudar......

Vart håller ni hus egentligen....?
2stycken vet jag iaf.. dom sitter och flirtar med grannen :devil: hahaha......:D:D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar