Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Kanske inte riktigt har med tråden att göra men jag försöker ändå. Är de någon som vet om någon hästutställning här i värmland i vår/sommar/höst?

m.v.h Caroline

Vart har ni tagit vägen gott folk?
Jag blev offer för ni knuffade in massa hö..... Han blockade gången i över en timme så jag inte fick in hästarna... sen fick jag springa in med hästarna för han kör ju såååååååå länge INTE!

Hahaha... suck.....:D:D

jag tog in måndag och tisdag.... då kom dom in mellan 4 -5 ....

Heffa......!Nya skötselregler med Lillen..!
Täcke på sig i hagen.. Hingstkedja när du tar ut han... Är han för bråkig ta hingstbett...sen SKA han in vid lunch, annars orkar han inte med att bli tömkörd.. Då ska han ha på stalltäcke....Tack MALIN
p.s Jag är för gammal och stel så jag orkar inte ta in hästarna längre.. så det får ni sköta själva d.s.:devil::devil:
Hahaha.... Tänk om jag hade varit en sån person... ni hade haft jätte kul då :D

(Jag är mycket övertrött och full på smårgåstårta, ska sova efter parlamentet):rofl::rofl:

Vad gör ni då era galningar?

Jag vill haaaaaaaaa smörgåstårta nuuuuuuuuuuuu..... :d

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia

19833372.jpg

Åhh världens sötaste Pia :love:

Kan man få se en fin bild på Heffa oxå ?:love:

Imorgon tar jag ut hästarna med "permobilen" ha ha.
Lilla grå kommer drömma mardrömmar om pallar i natt ...:devil:

Kanske inte riktigt har med tråden att göra men jag försöker ändå. Är de någon som vet om någon hästutställning här i värmland i vår/sommar/höst?

m.v.h Caroline

Brukar inte Lillerud ha sådana ibland? :confused: Starport??

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 611
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar