Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Näääääääääääääääääääääääääää.....
Det är blondinen i stallet och hennes väninnor :D

Har fia vaknat från de döda..... :D:D

Jag skulle egentligen ridit fort imöra med Lazy Creek.. men jag ligger hemma och är sjuk......
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Körde ni Lillen nåt? Du och din kompis ?

Imorgon är det dags för Heffa :love: Slaggjord på :idea:

Näää... jag tog det lugnt igår.......
Vi hann inte köra han för min kompis skulle komma senare....

Vi ska kanske åka ut på tisdag och köra han..... innan licensloppet....

Jag vill rida Heffa :D:D:D:D:D:D

Det är ju röd dag på torsdag... så det är flyttat :P hihih

Nu ska jag äta och så.... men vi ses kanske imorgon..... Jag skrev i lördags att jag ej kunde ta in på måndag för jag har körlektion hela eftermiddagen..... Jag skrev jag kan ta flera intag/utsläpp denna veckan... är ju ledig tors,fre och helgen....

Kommer vid lunch imorgon :D

Jag såg henne i fredags.... trodde hon skulle ta in eftersom hon var där så sent..... men det var tydligen sonja som skulle ta in... varför kan inte hon skriva upp sig något? är det bara vi andra som ska göra det.....

Vi måste ha ett stallmöte och bestämma hur vi ska göra med intag osv. Tycker det är konstigt att hon inte skriver upp sig om hon ändå var där på lör em/kväll.

aaaaa..... det får vi ta och göra..... kanske till helgen?
Men vi ses kanske imorgon... ha det så bra nu ...

Kramkram

nu är våren här o jag fått min nya flughuva som jag vill visa upp=)
20100840.jpg

hehe han som passar så bra i den skall ävev åka o kolla om färjestad har fått in den med öron.

om nåhon är där inne nån dag o vill vara snäll o kolla om de har fått in den gröna med öron i xfull får ni gärna hojta=)

det enda jag är orolig för är hur han kommer o reagera till sommaren när jag skall köra då är det hjälp!

Jag kan kolla imorgon.....

Körde licens lopp idag... Körde Matilda Strix... Hade rycktussar... och det gick jätte bra... hon gick 22 lätt.. tog inte ens framspöet som jag hade under armen :devil:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar