Någon annan som ..

Comatose

Trådstartare
.. har mejlkonto på home.se? Jag är så trött! Sedan de flyttade mejlen till spray har ingenting funkat (inte för att det gjorde det innan heller, men hey ..) nu har jag t ex inte kunnat kolla mina mejl på tre dagar. Är det bara jag som har problem, eller är det fler?? Hittar dessutom ingen support-mejladress. Och hur ska jag förresten kunna mejla dem när jag inte kommer IN på min mejl?? :confused: :crazy:

Sv: Någon annan som ..

Så webmailen på deras hemsida funkar inte nu heller? Deras flytt verkar vara grymt osmidig, inte för att jag har deras tjänst, men endå.

Sen är ju spray lite av ett budget företag också så :smirk:

Tja, jag kommer så långt att jag kan fylla i mina uppgifter och klicka "enter", men sen händer inget mer, kommer till spray.se bara, men inte IN på min J**LA mejl! Snart blir jag arg! :devil:

Jag har skapat mig ett antal home.se-adresser genom åren (senast för ca. 1,5-2 år sedan) men dumpat dem lika snabbt då de aldrig fungerar.

*knappis*

Jag ger gärna bort gmail invites till den som tröttnat på andra hopplösa mailtjänster. Sådär 196st kvar, så för till kvarn :angel:

Jag har en spraymail som jag kollar dagligen (min tradera-mail :p ) och den fungerar alltid!

Jag har också invites. PM:a. Först till kvarn.

Här är vi två som har home.....än så länge. Tursamt nog så använder jag min home väldigt lite. Tanken var väl att jag skulle skrota de andra kontona och bara köra home, men nu blir det nog så att jag skrotar home till förmån för något annat.

Jag har spraymail och har inga problem alls med den. Enklast är väl kanske att ringa till dem och kolla om de har någon driftstörning i systemet..

Home har verkligen varit "hyfsat" skakigt den senaste tiden... :-/ Just kring den 19/6 hade inte jag heller lyckats komma in på webmailen på flera dagar, men det funkade fortfarande bra att poppa sina mail. Jag skickade ett mail till Spray support och fick faktiskt svar att dom hade tillfälliga problem (samtidigt som dom la ut driftinformationen på hemsidan). Men sen dom rättade till det har det fungerat helt utan problem tycker jag. *peppar peppar*

Innan flytten till Spray så hade jag sällan problem med mitt home-konto, medans sambons och min mammas konton nästan alltid var nere. Det berodde tydligen på vilken begynnelsebokstav man hade på sin mailadress, för olika bokstäver var olika drabbade. Hade man en mailadress som började på en bokstav i första hälften av alfabetet kunde man glömma home, men om man som jag tog en bokstav i slutet av alfabetet så fungerade det faktiskt så pass bra att jag valde att köra min home-adress som min primära mailadress.

Hoppas verkligen att tjänsten stabiliserar sig nu!...

Det där stämmer inte riktigt. Både jag och min fru har begynnelsebokstäver i slutet på alfabetet och vi har haft rejäla problem.

Då kanske dom har fler uppdelningar? Min adress som började på T fungerade alltid när min sambos och mammas adresser på K låg nere, och på driftinformationen stod det alltid något i stil med "Adresser som börjar på A-K kan inte komma åt sina mailkonton" och "Adresser från A-K har nu legat nere igen"... :confused:

cassiopeja skrev:
Min adress som började på T fungerade alltid när min sambos och mammas adresser på K låg nere, och på driftinformationen stod det alltid något i stil med "Adresser som börjar på A-K kan inte komma åt sina mailkonton" och "Adresser från A-K har nu legat nere igen"... :confused:
Det forklarar ju varfor mına home-konton aldrıg har fungerat...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
881
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 238
Senast: lizzie
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 074
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar