N.E.W Sen/kotskydd

J

Jenna

Nån som vet om N.E.W benskydden är stora i storlek? Ser identiska ut med Veredus Pro-Light tycker jag och i dem (Verdus alltså) har min angloarab stl. S på fram och M på bak. N.E.W skydden finns ju bara i M och L vad jag vet. Ska man våga chansa på M tro? :confused:

Sv: N.E.W Sen/kotskydd

Notorius skrev:
De är fula. Köp Veredus.

Hur kan de vara fula när de New,s senskydd är identiska med Veredus? Jag tror inte riktigt du vet vilka benskydd jag menar. Dessutom var det inte vad jag frågade efter...

Antar att du menar dessa:
Double_Clear_Tendon_Boot.html

Och de är sååå fula.

Jävla skitbild som inte funkar :p

http://www.saddlery.biz/pp/Horse_Cl..._Horse_Bandages/Double_Clear_Tendon_Boot.html

Javisst är de lika, eftersom NEW kopierat Veredus.
Och du ska nog ta M på dem ifall din häst annars har S i Veredus.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 925
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Har letat ganska länge efter verdus benskydd som är små nog att passa min B-C ponny ! Han har storlek shetl på sina nuvarande från...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Mimsan_
·
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 962
Utrustning Någon som vet hur veredus pro light är i storlekarna:confused:? Jag har en ganska smäcker c-ponny på 134cm(arab/welsh och newforest)...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka