Mysko meny

Lorelie

Trådstartare
Har gjort om menyn på www.malmhult.has.it, men det funkar inte som det är tänkt :smirk: Menyn öppnas väldigt långt från sin huvudrubrik, men så är det inte när jag tittar lokalt.

Har frågat webdesingskolan, men de har inget svar (fast det kändes inte som om de försökte ta reda på det :crazy: )
Någon här som vet?
 
Sv: Mysko meny

Kan vara något med Javascript och dess Y värde men har inte något svar på varför det fungerar lokalt men inte på nätet om allt är med.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
710
Senast: Angel
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 367
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 226
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp