Mysigt värre!

nevin

Trådstartare
Ställde mig i duschen för att få bort de värsta bebiskräkorna, mjölkfläckarna och dregglet från kroppen innan det är dags att lägga sig hos tandläkaren i eftermiddag. Luktade jättegott när jag kom ut ur duschen, så gott att sambon slet ner mig i sängen en stund:D


En timma senare nu då: Bebis vaknar, äter lite, kommer upp på axeln, rapar och spyr inte alls! Jippii tänkte jag och lät honom glida ner till magläge, där han ligger och snuttar lite på min överarm. Tyckte det blev lite väl varmt och blött, så jag lyfter upp lillen som smackar förtjust..... Kräks på hela armen, tröjan ser för jävlig ut igen, och jag luktar äckligt! Stackars tandläkare, även om jag byter tröja är det ju lite ingrott i huden, och det är ju ganska nära hans regioner ändå....

Det ÄR mysigt att ha bebis:D:love:
 
Sv: Mysigt värre!

Historia från fd arbetsplats. Kille som ska på viktigt möte, kommer för en gångs skull i snygg kostym och slips till jobb (det var jeans och tröja annars). Männen från huvudkontoret som han ska åka med kommer in på kontoret för att hämta honom och en del ritningar.

Dilog:
-Du har fått barn nyligen va? Grattis! säger HK-killarna
-Tack! Ja, bara några månader sen, helt underbart är det.:D Han funderade lite på hur HK-folket visste det men tja, det snackas ju.
-Jobbigt att skiljas åt på morgonen?
-Ja, jo det är det ju. Det är så nytt att vara pappa och så mysigt. Man vill helst stanna hemma.
-Men du kramade den lille hejdå ordentligt i morse va?
-Oja, det är klart jag gjorde. :love:
-Jag ser det, du har bebisspya längs hela ryggen....

Som vi skrattade! Ingen hade sett hur nerspydd finkostymen var.
 
Sv: Mysigt värre!

Haha som min mamma i helgen när vi satt och åt.

"-vad har du på tröjan?"
*kollar på ärmen*
"-lite kräk"
*fortsätter äta*

Idag var jag 2mm från att ge honom en puss på kinden precis när han kräktes :rofl:


Men jag älskar honom ändå :love:
 
Sv: Mysigt värre!

Visst är det underbart med såna pussar!


Här lyckades vi med konststycket att kissa på morsans kind..... Jag hade honom naken efter badet på skötbordet och skulle pussa lite på gulliga magen. DÅ passar han på att skicka värsta kissttrålen rakt i ansiktet på mig :smirk:
 
Sv: Mysigt värre!

Vi försökte hjälpa honom gnugga bort det värsta med lite vatten men det hjälpte inte mycket.
 
Sv: Mysigt värre!

Visst är det underbart med såna pussar!


Här lyckades vi med konststycket att kissa på morsans kind..... Jag hade honom naken efter badet på skötbordet och skulle pussa lite på gulliga magen. DÅ passar han på att skicka värsta kissttrålen rakt i ansiktet på mig :smirk:

haha!
min pappas sambos son kissade henne rätt i munnen........det, kan nog inte ha vart så gött:rofl:...
 
Sv: Mysigt värre!

Hahaha, idag höll jag på att garva ihjäl mig :rofl::rofl:!!


Jag ksrattade så gott åt det du berättade om att bli kissad i munnen, och berättade för sambon med, han roades oerhört av det och tyckte att det var skönt att vi sluppit det iallafall.

GISSA vad som hände för 5 minuter sedan?? Jag hade lillen på skötbordet och skulle precis sätta på blöjan, lyfter upp rumpan på honom och skjuter in blöjan. DÅ kissar han, en perfekt båge! Den träffar honom själv i munnen, han höll på att skratta precis när det hände så det var ju liksom fritt inflöde om säger så! Jag bröt ihop totalt, hur ofta händer det liksom :rofl::rofl:



sen passade han på att sparka omkull morsan med! Sambon satt i fåtöljen och skule mata ovilig bebis och jag gick fram för att prata lite med honom. Satte händerna mot armstöden och lutade mig framåt, hela min balans berodde på att händerna stannade kvar i läge. Då skickar Daniel ut en fot, rakt i armvecket, så armen vek sig. Jag stöp rätt i backen - av en liten bebiskick!
 
Senast ändrad:
Sv: Mysigt värre!

hihi har också en sån historia.
Dock med brosdottern.

Lät henne "flyga flygplan" när hon var liten.
Tänkte dock inte på att hon precis ätit.
Så jag låg på rygg och höll upp henne och hon spyr mig rätt i ansiktet.
Lagom trevligt:crazy::rofl:
 
Sv: Mysigt värre!

:rofl:
Åh vilken härlig tråd, jag som var så dyster nyss :D

Vår har tack och lov missat ansiktet när han har haft prickskytte.
Men pappan roade sig med att medans grabebn låg på golvet utöva prickskytte på mig och min mamma. Han trodde väl inte att han skulle pinka just då, men grabben var lydig och träffade mig :D
 
Sv: Mysigt värre!

KL

När vår son var liten bebis så bodde vi i en lägenhet med jättelitet badrum. Vi hade väggfast skötbord som vi fällde ut vid behov. En gång när min man skulle byta blöja håller han sonen med benen uppåt för att torka rumpan eller något, tar ett steg åt sidan för att nå papper/vatten eller något och precis då SPLAFF, skjuter sonen iväg en bajsstråle rakt på väggen mittemot. Vi skrattade så vi höll på att kissa på oss. Men hade min man stått kvar så hade jag nog till och mad skrattat så jag kissat på mig. Det såg för tokigt ut. Skönt då att vi hade skötbordet i badrummet och bara kunde torka av och med duschen spola rent...
 
Sv: Mysigt värre!

Hahaha, idag höll jag på att garva ihjäl mig :rofl::rofl:!!


Jag ksrattade så gott åt det du berättade om att bli kissad i munnen, och berättade för sambon med, han roades oerhört av det och tyckte att det var skönt att vi sluppit det iallafall.

GISSA vad som hände för 5 minuter sedan?? Jag hade lillen på skötbordet och skulle precis sätta på blöjan, lyfter upp rumpan på honom och skjuter in blöjan. DÅ kissar han, en perfekt båge! Den träffar honom själv i munnen, han höll på att skratta precis när det hände så det var ju liksom fritt inflöde om säger så! Jag bröt ihop totalt, hur ofta händer det liksom :rofl::rofl:



sen passade han på att sparka omkull morsan med! Sambon satt i fåtöljen och skule mata ovilig bebis och jag gick fram för att prata lite med honom. Satte händerna mot armstöden och lutade mig framåt, hela min balans berodde på att händerna stannade kvar i läge. Då skickar Daniel ut en fot, rakt i armvecket, så armen vek sig. Jag stöp rätt i backen - av en liten bebiskick!

:rofl::rofl::rofl:

ja du bebislivet är underbart.

loke har pinkat ner sig själv också...

men, det här är ännu värre.
det var när han var lite mindre och vi bytte hans blöjor på tvättmaskinen. framför tvättmaskinen sitter det ett litet element nere på väggen. en halv meter ifrån skulle jag tro.
jag håller upp hans rumpa för att sätta på en ny blöja och då tar han i rejält! en rejäl jävla bajsning med bajs som flyger ut, bara sprutar ut för att han tog i så hårt. spruta rätt på väggen framför så att det rann ner bakom elementet.:eek:
gissa om att jag och sambon gravade åt det va?:rofl:
bajs över hela golvet också....:d vad gott eller hur?
 
Sv: Mysigt värre!

KL

När vår son var liten bebis så bodde vi i en lägenhet med jättelitet badrum. Vi hade väggfast skötbord som vi fällde ut vid behov. En gång när min man skulle byta blöja håller han sonen med benen uppåt för att torka rumpan eller något, tar ett steg åt sidan för att nå papper/vatten eller något och precis då SPLAFF, skjuter sonen iväg en bajsstråle rakt på väggen mittemot. Vi skrattade så vi höll på att kissa på oss. Men hade min man stått kvar så hade jag nog till och mad skrattat så jag kissat på mig. Det såg för tokigt ut. Skönt då att vi hade skötbordet i badrummet och bara kunde torka av och med duschen spola rent...

hahaha händet det er också? det är fart i de små bebisarna
 
Sv: Mysigt värre!

De lyckas med både det ena och det andra som man tror är omöjligt :rofl:
 
Sv: Mysigt värre!

:rofl:, väntar bara på det också, fast det kanske räknas om man skiter i badkaret :idea:, för det lyckades han med när vi badade tillsammans en gång - skitmysigt......
 
Sv: Mysigt värre!

Fy vilket jobb att torka det, det är ju så äckligt smetigt ,barnbajs:D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
77 270
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp