S

shampiz

Jag håller på och lägger upp en My Space sida och undrar om nån som känner till den vet hur jag ska göra för att lägga in en egen bakgrundsbild. Tackar på förhand :bow:

Sv: My Space

Jag kan! *räcker upp en hand*

Du skriver html-kod i den rutan där du skriver din presentationstext.
Har du bilden på någon egen hemsida så får du ange den länken i koden.. kan ju visa hurm in sida ser ut..
http://www.myspace.com/jeanettejohansson
Vill du ha koden så skrik till.. du kan ju kopiera från den koden bäst du vill! ;)

du kan anvanda olika 'myspace editors' ofta om du ser en sida som har blivit andrad sa brukar det sta pa den sidan - 'i did my page with mypace editor v 2.3' el dyl, sa kan du klicka pa den lanken.

Visst kan man det! Då gör den egen kod.. tråkiga e ju att man inte kan ha exakt vilken bild man vill och sen att man måste skriva om koderna för att slippa deras j*vla reklam.. Men visst går det! :D

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar