Sv: My Horse

Någon som har en Samsung som vet hur man stänger av?

Men innebär det alltså att man sitter och vätar på de här olika uppdragen man ska utföra? Det är inte så mycket mer än klappa hästen och mata den man kan göra medan man väntar?
 
Sv: My Horse

Nej, det är mycket väntan. Så du har rätt, man startar grejer och väntar sen på att det ska bli klart typ :)

Lägger till att man får ett gem när man går upp i level också!

Zaga: Ja, så gör jag. Jag spelar sista tävlingen typ hela tiden (US då) för att komma upp i nivå så jag kan få gems och köpa nya hästar :D
 
Sv: My Horse

Nej, det är mycket väntan. Så du har rätt, man startar grejer och väntar sen på att det ska bli klart typ :)

Lägger till att man får ett gem när man går upp i level också!

Zaga: Ja, så gör jag. Jag spelar sista tävlingen typ hela tiden (US då) för att komma upp i nivå så jag kan få gems och köpa nya hästar :D
Vad gör man med de nya hästarna? Tyckte mest att de verkade kosta pengar för att hålla nöjda, men jag kanske hr missat nåt?:o
 
Sv: My Horse

Jag var ju dum och gick på att jag behövde köpa nya benskydd till hästen. Det var ju en massa gems som kastades i sjön. Finns det någon nytta att köpa något?
 
Sv: My Horse

Nej, man gör inget speciellt med dem. Oftast följer de man inte använder just då samma nöjdhetskurva som den man spelar med. Jag brukar byta när jag har tröttnat på att se en av dem :D

HeleneK: Ja, man får bättre poäng i tävlingarna och det blir lättare att vinna. Det man kan tänka på är att köpa sånt med höga pluspoäng och försöka låta bli att köpa saker för gems om man vill använda sina gems till annat. Det tar lite tid att samla gems!
 
Sv: My Horse

Kan man inte tävla de nya hästarna och sådär?

Börjar få ihop både pengar och gems till en till kuse, men om man inte kan göra något med dom kanske man ska spara lite till och köpa en ny gård :D
 
Sv: My Horse

Ja alltså jo, visst kunde man träna och tävla med dem, men bara en i taget vad jag fattade iaf..


*kl*
Är det alltså bara för mig det krånglar med nivåer o gems/pengar? Helt plötsligt ligger jag inne med över 40000 och 40gems... MEN jag är på nivå 0, så nåt annat än tävla kan jag ju inte:confused:
 
Sv: My Horse

Som LillaMy84 skriver är det. Du kan tävla och göra aktiviteter med en häst i taget. Jättetråkigt.

LillaMy84: För mig har det aldrig krånglat så. Jag blir utslängd med jämna mellanrum, men inte nollad. Tråkigt. Har du provat att ta bort och installera om appen?
 
Sv: My Horse

*kl*

Om man har vunnit alla tävlingar, finns det inget mer att göra då? Kommer det inga nya utmaningar? Att bara tjäna pengar och gems för att köpa mer utrustning känns inte så stimulerande.
 
Sv: My Horse

Det kommer en per dag (ibland varannan) som är tidsbegränsad, förutom det. Nej, det finns inte så mycket mer att göra efter det.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Först vill jag bara tacka för all hjälp jag fått från er underbara människor här på Bukefalos (Ni vet vilka ni är) på mitt förra inlägg...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp