AraSlei

Trådstartare
Jag hittade ingen tråd om denna, men om det finns får moderator gärna radera denna!

Är det fler än jag som hittat spelet My Horse? :D Det finns för iPhone, vet dock inte om det finns för Android.

Jag laddade ner det när jag åkte hem från Stockholm igår, och jag är frälst! Bra grafik, roliga övningar, och enkelt att förstå sig på. Dessutom gratis att ladda ner :D

Är det någon mer än jag som spelar?
 
Sv: My Horse

Haha, ja, den ser ut som en kamel.. :D
Jag undrar hur många levels det finns? Och hur det slutar?
 
Sv: My Horse

*kl*

Okej, jag skäms lite över att fråga detta men jag måste :o Laddade ner appen när jag såg denna tråden och har börjat spela, allt går fint men har ett stort problem... Hur tusan stänger man av det? :o

Har inte hittat någon "stäng av-knapp" någonstans, och klickar jag bara ner det så att jag kommer till "skrivbordet" så fortsätter ljudet. Galet störigt och jag har varit tvungen att starta om hela mobilen varje gång jag ska stänga av det :angel:

// DS - tekniskt geni
 
Sv: My Horse

Haha, fortsätter bakrundsljudet? Det låter ju helknäppt :D
Man kan ändra ljudet för notisen, eller ta bort den helt, i 'Inställningar', men är det bakgrundsljudet vet jag inte hur det funkar.... Så gör inte min!
 
Sv: My Horse

Dubbelklicka på Homeknappen o stäng (ta bort programmet i listen) programmet på samma sätt som du tar bort appar.
 
Sv: My Horse

Kl

Och min hänger upp sig när jag ska gå in och tjäna mer gems. Någon med samma problem?
För övrigt ett beroendeframkallande spel :p
 
Sv: My Horse

Japp ;) Har du en Iphone eller Android?




Jag stör mig en del på den där reklamen som kommer upp så fort man spelat ett 'mini-game' :p
 
Sv: My Horse

Jag stör mig en del på den där reklamen som kommer upp så fort man spelat ett 'mini-game' :p

För mig kommer reklamen helt irrationellt - ibland precis när jag startat ett mini game. Det är störigt. Men den kommer inte varje gång, tack och lov.

Jag måste för övrigt säga att jag är förvånad över att det går så fort att avancera i spelet. Vanligtvis brukar man avancera fort första dagarna och sen blir det svårare och svårare, men här går man upp ett par nivåer varje dag. Sen händer det ju inte så mycket när man avancerar heller, förutom att man får energi till hästen så att man kan träna den.
 
Sv: My Horse

Det finns minst 144 levels, för den är jag på :angel: Tror dock inte det finns något stopp.

hvala: Du får ju en/ett gem också när du går upp i level :) Och efter ett tag tar det längre tid, mängden experiencepoäng du behöver för att gå upp i level ökar, för mig är det 25000. Det tar lite tid faktiskt :D
 
Sv: My Horse

Det finns minst 144 levels, för den är jag på :angel: Tror dock inte det finns något stopp.

hvala: Du får ju en/ett gem också när du går upp i level :) Och efter ett tag tar det längre tid, mängden experiencepoäng du behöver för att gå upp i level ökar, för mig är det 25000. Det tar lite tid faktiskt :D

Men alltså, hur länge och mycket behöver man spela för att avancera :confused: Jag har spelat tre dagar nu och är på level 7 bara. Tycker det går seeegt :p
 
Sv: My Horse

Fast det är ju ändå ganska fort, typ en level varannan dag :D

Buenobull: det hängde sig för mig idag också! Irriteeerande...
 
Sv: My Horse

Oj, level 144 - jag hoppas att jag inte orkar spela så länge :p
Jag är på level 39 och har spelat...sen jag såg trådstarten. Knappt två veckor alltså.
 
Sv: My Horse

*kl*
:devil::mad::devil::mad:
Tre gånger har spelet nollat mig i levels! Nu sista gången blev jag av med både pengar och gems:( Nån annan som varit med om liknande?
 
Sv: My Horse

Lite så ja :p Jag orkar egentligen inte med det, men jag har tänkt sluta när jag har köpt alla hästar. Lär ta ett par år :p (Ska inte köpa någon enhörning eller zebran, bara hästarna :D)
 
Sv: My Horse

Haha, jag börjar känna att det går för långsamt för mig. Varannan dag är ju jättelite :( Sen vill jag ju köpa ny man till min häst som har brun svans och pannlugg. Tycker det går alldeles för långsamt att tjäna ihop gems :mad:
 
Sv: My Horse

Hittade detta igår och tänkte att det skulle vara perfekt att syssla med på bussen till och från jobbet.
Men jag har nog inte riktigt fattat vad man ska göra.

1. Jag lyckas inte heller stänga av det, hur gör man?
2. Vad är syftet med att fota hästen, man verkar ju inte få några poäng eller så?
3. Hur samlar man ihop energi?
4. Hur samlar man ihop gems?

Det verkar ju mest som att man startar en massa saker och sen sitter och väntar på att det ska vara klart så man får in poäng. Sen kan man tävla en tävling, eller kanske bara träna inför en tävling. Sen måste man starta om alla grejer man måste vänta på för att kunna tävla igen.
De småsaker man kan göra där emellan, som klappa hästen, mocka osv, de ger ju inget annat hjärtan och hälsa, vilket ligger på 100 typ hela tiden.


Vad är det jag har missat?
 
Sv: My Horse

1. På iPhone så stängs iaf mitt av så fort jag går ur det (ljudmässigt då, sen får man ju stänga av på riktigt om man vill spara batteri).
2. Ibland får man uppdrag att fota hästen (eller vänners hästar) och får då pengar i bonus
3. Energi får man vänta på att få, köpa eller få extra när man går upp en level
4. Gems kan man få när man utför uppdrag man får (tex kombinationer av Care & Activities som man har begränsad tid på sig att göra), men sen tror jag man kan samla ihop dom genom att besöka andra sidor också (kolla under Free gems i Market), eller så köpa med riktiga pengar.


Jag är på nivå 16 nu och har bara en tävling kvar, och US-serien öppnas först på nivå 20. Ska man behöva starta om gamla tävlingar för att samla ihop xp's snabbt då?
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Först vill jag bara tacka för all hjälp jag fått från er underbara människor här på Bukefalos (Ni vet vilka ni är) på mitt förra inlägg...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp