Libra

Trådstartare
Då laddar vi inför helgen med My dog i Göteborg!

Vilka dagar ska ni vara där?
Vad ska ni lyssna på/se?
Ska ni ställa ut och/tävla?

Vi kanske till och med kan få till en liten buketräff? :)

Sv: My Dog

Jag ska dit som alltid, en av årets roligaste traditioner. :laugh:

Imorgon sitter jag bänkad framför lydnaden som den lydnadsnörd jag är, och sen ska jag även dit på lördagen.

Ziva och jag ska sitta i SLKs rasmonter på söndagen. Första gången så det ska bli spännande och jag hoppas jag inte gör bort mig alldeles:o Lär mest bli kikande på allt som finns att köpa sedan och hoppas man inte förstör allt för mycket pengar :p

Kibani - jag kan beslagta din plånbok och övertala dig att inte handla så mycket ;)

Jag ska dit på söndag för att miljöträna jycken och träffa lite tävlande vänner.

De har ändrat sin "inga andra hundar på platsen mer än de som tävlar" policy eller hur?

Vi ska dit och ställa en jämte på fredag :) Han är aldrig ställd innan så det ska bli intressant...
Jag ska också kolla rasmontrarna då det ska införskaffas en ny hund men jag har inte bestämt mig vilken ras ännu. Dessutom känns det som ett bra sätt att träffa folk som äger hundar av raserna jag har tänkt mig :)

Ska också (självklart) titta på en bekant som ska tävla i freestylen med sin afghan

Roligt att så många bukare ska dit! :)

Själv ska jag bosätta mig vid caféringen 11-14 på torsdag, samma tid vid finalringen på fredag och givetvis titta lite på lydnad och freestyle innan dess samt kontrollera montrarna :)

Sedan på lördag och söndag har jag fullt upp med rallylydnaden. Ska själv tävla nybörjarklass på morgonen båda dagarna och jag måste ju se hur det går för de jag känner :) (Jag lovar att skämma ut mig totalt :p)

Jag skriver tyvärr uppsats med deadline 9 januari, men jag ska ta en sväng på lördagen i alla fall. Ska hjälpa lite med vavvorna och så ska jag titta till en kompis som står i boxermontern.

Annars hade jag inga andra uppdrag, vilket är skönt. :)

Hörde jag kamera? :D

Klart det blir en del bilder :angel:

2.jpg

4.jpg

5-2.jpg

7-1.jpg

12.jpg

Finns lite mer här också, men ska undvika att bomba sönder tråden ;)
https://picasaweb.google.com/110947448925575468834/MyDog51

Vad var du och kollade på? Ser ut som freestyle? Trodde inte det var något sånt idag?! :o

Jag kollade bara tio minuter eller något sånt. Vad jag förstod så var det svensk hundungdom som visade upp lite blandade grejer, freestyle när jag var där :D

Aha då förstår jag! Då har inte mina planer rubbats ännu då :D
(ska vara där varje dag och tillomed försökt få till ett schema :p)

Klara för dagen! Gick en runda bland mässan och skulle ha de där färgade bajspåsarna ni vet...? Men hittade inte dem, ngn som vet om de är där? Alltså de som i stort sett bara har bajspåsar i massa olika färger.

Brukar alltid åka dit men i år blev det inget för jag ligger hemma och är sjuk :mad: Hade vekat åkt och kollat på finska lapparna och hade tänkt ställa min tik men det får bli nästa år :laugh:

Ingen som har lite lapp-bilder? :angel::love:

Själv är jag nyfiken på om någon kanske har lite rallybilder som jag kanske har fastnat på? :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 483
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vaginal vs kejsarsnitt
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Remisser 1177

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18