Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ziva och jag ska sitta i SLKs rasmonter på söndagen. Första gången så det ska bli spännande och jag hoppas jag inte gör bort mig alldeles Lär mest bli kikande på allt som finns att köpa sedan och hoppas man inte förstör allt för mycket pengar
De har ändrat sin "inga andra hundar på platsen mer än de som tävlar" policy eller hur?
Vi ska dit och ställa en jämte på fredag Han är aldrig ställd innan så det ska bli intressant...
Jag ska också kolla rasmontrarna då det ska införskaffas en ny hund men jag har inte bestämt mig vilken ras ännu. Dessutom känns det som ett bra sätt att träffa folk som äger hundar av raserna jag har tänkt mig
Ska också (självklart) titta på en bekant som ska tävla i freestylen med sin afghan
Själv ska jag bosätta mig vid caféringen 11-14 på torsdag, samma tid vid finalringen på fredag och givetvis titta lite på lydnad och freestyle innan dess samt kontrollera montrarna
Sedan på lördag och söndag har jag fullt upp med rallylydnaden. Ska själv tävla nybörjarklass på morgonen båda dagarna och jag måste ju se hur det går för de jag känner (Jag lovar att skämma ut mig totalt )
Jag skriver tyvärr uppsats med deadline 9 januari, men jag ska ta en sväng på lördagen i alla fall. Ska hjälpa lite med vavvorna och så ska jag titta till en kompis som står i boxermontern.
Annars hade jag inga andra uppdrag, vilket är skönt.
Jag kollade bara tio minuter eller något sånt. Vad jag förstod så var det svensk hundungdom som visade upp lite blandade grejer, freestyle när jag var där
Klara för dagen! Gick en runda bland mässan och skulle ha de där färgade bajspåsarna ni vet...? Men hittade inte dem, ngn som vet om de är där? Alltså de som i stort sett bara har bajspåsar i massa olika färger.
Brukar alltid åka dit men i år blev det inget för jag ligger hemma och är sjuk Hade vekat åkt och kollat på finska lapparna och hade tänkt ställa min tik men det får bli nästa år
Kropp & Själ De har slutat svara mig sen några timmar tillbaka så jag vet inte vad som händer haha. Innan svarade de supersnabbt i chatten men nu är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.