Sv: Muskler

Hallååå...skuggi...
Får jag nån förklaring?
Eller är det nån annan som kan det?:confused:

knapplån

klättring ,skritt över kavaletti ska ju stärka ryggmusklerna
och nu är det ju perfekt att skritta i djup snö nu när det finns gott om det...

varierad ridning : bra spridning på musklerna ;)

Alazan skrev:
BonRaiz skrev:
Ja, undrar också! ;)

Punktträning handlar om Fokus, har insett att försöka förklara det är som att ta 10 års kämpande av vetskap i ämnet och packa ihopa i en short version vilket inte funkar.

Att förstå innebörden kräver genuint intresse och en öppenhet som jag tror att inte alla har här. Såå...jag väljer att inte försöka förklara det då det bara blir fel och halvdant.

Men Fokus, håll fokus på det ni vill uppnå så är mkt vunnet.

Jag kommer inte att diskutera i dylika trådar mer då jag har svårt att uttrycka mig, det kostar för mkt av min tid som jag vill lägga på studier i ämnet.

:p

Alazan skrev:
Här e jag och Chagall (andalusiern) på tävling :banana:

1758282.jpg
:love: Vad fina ni är!!! är det honom du ska åka och träna med? :banana:

lundborg skrev:
:love: Vad fina ni är!!! är det honom du ska åka och träna med? :banana:

Oj, tack! :o :bow: :bow: Jajemen, det är min bebis nr 1! :love: På bilden är han ju då ny duschad och så, nu är han mer i den "pissgula" färgskalan..hrm...:o Skulle ju va kul om vi åkte på nån träning samtidigt! :banana: Har du ingen bild på din pålle? Är nyfiken...;)

diditalkamera053.jpg

inte den bästa bilden men :o
där är han inte piss-guls-skäck iallafall som nu :rofl:
jag måste ta lite bättre foton tror jag...
(bilden på avataren är han)

Gud vad söt! :love: Måste ju få se han på riktigt också :) Haha, visst e det charmigt med skimmlar, det roliga är ju att man kan byta färg som man vill ;)

Vilka fina hästar ni har!! :banana: Har fortfarande inte lagt in någon bild på min bamse...Ska försöka få min karl att hjälpa mig!!!:idea: Måste tyvärr skicka iväg honom på semester...:smirk: Han och jag trivs ej att stå i box o ångrar verkligen mitt tilltag i höstas att hyra in mig i stall!!! Tror tyvärr att min allergi fick en kick av stallmiljön. :confused:
Nu i sommar blir det till att fixa en ny ligghall och sällskap här hemma istället! :banana:
Får alltså lägga träningen lite på hyllan trots att kompisar "tjatar" att vi ska med o tävla!!!

Alyssa skrev:
Vilka fina hästar ni har!! :banana: Har fortfarande inte lagt in någon bild på min bamse...Ska försöka få min karl att hjälpa mig!!!:idea: Måste tyvärr skicka iväg honom på semester...:smirk: Han och jag trivs ej att stå i box o ångrar verkligen mitt tilltag i höstas att hyra in mig i stall!!! Tror tyvärr att min allergi fick en kick av stallmiljön. :confused:
Nu i sommar blir det till att fixa en ny ligghall och sällskap här hemma istället! :banana:
Får alltså lägga träningen lite på hyllan trots att kompisar "tjatar" att vi ska med o tävla!!!

Tack :bow: Vi vill se din pålle med! :) Hoppas att det går bra med ligghall och hagar, lycka till! :banana:

Alyssa skrev:
Vilka fina hästar ni har!! :banana: Har fortfarande inte lagt in någon bild på min bamse...Ska försöka få min karl att hjälpa mig!!!:idea: Måste tyvärr skicka iväg honom på semester!
:bow: tackar.
hihi jag läste lite fel tror jag :o
jag tyckte det stod att du skulle skicka din karl på semester... men det stod att han ej trivdes i boxen, så då förtod jag att det va hästen du menade :rofl: :rofl:
jag vill gärna se bild!! (på hästen alltså) ;)

Tjena tjejer! Har nu fått en kompis att lägga in kort på pållen!!! :rofl:
Men inte på denna sidan dock, utan sista sidan i tråden "PNH-någon...". Kul om ni går in o kollar på min stora pojke!! :love:

Var tvungen att läsa vad jag skrev sist o nu förstår jag!!!! :rofl: :rofl: :banana:

Vad kul att ni har börjat träna på kor! :bump: Trigger är ju kovan men jag tror att han är för stor o klumpig för att "valla" kor. :crazy:
Vad tror ni???? Skulle ha varit kul att prova...
Vad tävlar ni i för grenar??? Kommer ni att tävla i sommar???
Undrar hur det går för Bon-Raiz (stavning?) med muskelbyggning o annat...

Alyssa skrev:
Tjena tjejer! Har nu fått en kompis att lägga in kort på pållen!!! :rofl:
Men inte på denna sidan dock, utan sista sidan i tråden "PNH-någon...". Kul om ni går in o kollar på min stora pojke!! :love:

Jag kan inte hitta din bild :( I vilket forum ligger den?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
563
Senast: tara
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 526
Senast: Mia_R
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama