B
BonRaiz
Sv: Muskler
förklara närmare, snälla...
QUE?????skuggi skrev:Träna spansk skritt kanske?
förklara närmare, snälla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
QUE?????skuggi skrev:Träna spansk skritt kanske?
CarolaLind skrev:Håller er naturligtvis lite till på halster.
Hallååå Carola....hur länge då?
BonRaiz skrev:CarolaLind skrev:Håller er naturligtvis lite till på halster.
Hallååå Carola....hur länge då?
Ja, undrar också!
Alazan skrev:BonRaiz skrev:Ja, undrar också!
Punktträning handlar om Fokus, har insett att försöka förklara det är som att ta 10 års kämpande av vetskap i ämnet och packa ihopa i en short version vilket inte funkar.
Att förstå innebörden kräver genuint intresse och en öppenhet som jag tror att inte alla har här. Såå...jag väljer att inte försöka förklara det då det bara blir fel och halvdant.
Men Fokus, håll fokus på det ni vill uppnå så är mkt vunnet.
Jag kommer inte att diskutera i dylika trådar mer då jag har svårt att uttrycka mig, det kostar för mkt av min tid som jag vill lägga på studier i ämnet.
Vad fina ni är!!! är det honom du ska åka och träna med?Alazan skrev:Här e jag och Chagall (andalusiern) på tävling
lundborg skrev:Vad fina ni är!!! är det honom du ska åka och träna med?
Alyssa skrev:Vilka fina hästar ni har!! Har fortfarande inte lagt in någon bild på min bamse...Ska försöka få min karl att hjälpa mig!!! Måste tyvärr skicka iväg honom på semester...:smirk: Han och jag trivs ej att stå i box o ångrar verkligen mitt tilltag i höstas att hyra in mig i stall!!! Tror tyvärr att min allergi fick en kick av stallmiljön.
Nu i sommar blir det till att fixa en ny ligghall och sällskap här hemma istället!
Får alltså lägga träningen lite på hyllan trots att kompisar "tjatar" att vi ska med o tävla!!!
tackar.Alyssa skrev:Vilka fina hästar ni har!! Har fortfarande inte lagt in någon bild på min bamse...Ska försöka få min karl att hjälpa mig!!! Måste tyvärr skicka iväg honom på semester!
Alyssa skrev:Tjena tjejer! Har nu fått en kompis att lägga in kort på pållen!!!
Men inte på denna sidan dock, utan sista sidan i tråden "PNH-någon...". Kul om ni går in o kollar på min stora pojke!!