Russinet

Trådstartare
Är det inte någon här som har nåt tips på bra musik som passar till:

Barrel Race och pole bending:banana:
Reining
trail
Wh och Wr

Och när vi ändå är igång, vad passar bäst som ärevarvsmusik, tycker ni?

Sv: musiktips

lite filmmusik från High Chapparall, eller Machahans kanske??

Har många gånger tänkt att en låt skulle passa till BR eller PB; The nervous breakdown med Brad Paisley, från skivan Who needs pictures. Länge sedan jag hörde den nu, minns jag rätt så är den helt instrumental och med helt galen hastighet.

Finns en låt på någon av alla countrysamlingsskivor därhemma, tror den heter Muletrain men har ingen aning om vem som gör den. Lite rop för att jaga på sitt multåg, hovarna låter "klippetiklopp" osv. Perfekt till Pleasure :devil:

/Ida

Varför inte våran vackra nationalsång som ärovarvs musik! den är ganska pampig tycker jag...till en lagom galopp..

Har många gånger tänkt att en låt skulle passa till BR eller PB; The nervous breakdown med Brad Paisley, från skivan Who needs pictures. Länge sedan jag hörde den nu, minns jag rätt så är den helt instrumental och med helt galen hastighet.

Finns en låt på någon av alla countrysamlingsskivor därhemma, tror den heter Muletrain men har ingen aning om vem som gör den. Lite rop för att jaga på sitt multåg, hovarna låter "klippetiklopp" osv. Perfekt till Pleasure :devil:

/Ida

Har lyssnat på Paisley-låten nu.
Den kan nog funka riktigt bra :)

Visst måste det vara fler som har någon riktigt bra låt i huvudet...:banana:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 510
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar