Musikplattform

Från Spotifys FB.

FB_IMG_1646548093516.webp

Fast Spotify har ju stängt Ryssland. Vad kräver du?
De har valt att inte öppna sitt kontor där som planerat men de sänder och de sänder censurerat.

Vet inte varför posta länkar inte funkar flr mig men som sagt Google Spotify, ryssland, censur så kommer bra förklaringar upp.

Kunde dock citera en del som kanske förklarar

So what does Spotify communicate to its Russian users? Let’s check the officieal Instagram account @SpotifyRussia: a happy playlist called “70’s party” together with some tips about retro fashion.

FNFb-Ljk-Xs-AEz-B8t

In other words, users in EU and in Russia are treated very differently. Spotify does not mention the war in Russia, and certainly does not guide its users towards reliable news.

Jag ser på gott och ont Spotify som svårslaget på flera plan - utom ljudkvalitet och företagsetik. Youtube är helt ointressant för mig av flera anledningar, främst avsaknad av effektiva logistik-/list-/genre-/etc funktioner men även ljudkvaliteten.
Tidal ser jag som det mest intressanta alternativet till Spotify idag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 078
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
248
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
481
Senast: ameo
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
540
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.