Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade ingen tråd om årets upplaga av Musikhjälpen. Det måste vi ju ha! Ni lyssnar väl? Och bidrar?
I år sänds Musikhjälpen från Linköping mellan 13-19 december, och årets tema är "Ingen ska behöva fly undan klimatet". Årets programledare är Gina Dirawi, Kodjo Akolor och Linnea Henriksson.
Vilka är veckans höjdpunkter? Gör ni något för musikhjälpen? Ska ni vara där någonting?
Sara?Jag känner att årets bästa person i buren är Sara! Jag kan verkligen inte få nog av den kvinnan. Så himla intensiv men samtidigt så förvirrad! Hennes blickar och kroppsspråk gör min dag.
(Nästan så att jag skulle kunna byta Kodjo mot Sara! )
Sara?
Haha, jag vill ha Kodjo i buren! Jag menade bara som svar till den som ville byta ut Gina för att hon varit med tidigare. Det har ju Kodjo med tänkte jag liksom. Tycker också om att lyssna på han!
Haha, jag vill ha Kodjo i buren! Jag menade bara som svar till den som ville byta ut Gina för att hon varit med tidigare. Det har ju Kodjo med tänkte jag liksom. Tycker också om att lyssna på han!
Sara är min idol. Är lite ledsen för att jag inte kunde vara på torget när de besökte buren. PP3 gör mina eftermiddagar, och Sara gör mina morgnar när hon är med i Morgonpasset. Hade gärna sett henne i buren något årJag känner att årets bästa person i buren är Sara! Jag kan verkligen inte få nog av den kvinnan. Så himla intensiv men samtidigt så förvirrad! Hennes blickar och kroppsspråk gör min dag.
(Nästan så att jag skulle kunna byta Kodjo mot Sara! )