Muminfamiljen på Rivieran

Butros

Trådstartare
Det var länge sedan jag såg tecknad film på bio, men "Muminfamiljen på Rivieran" kommer jag inte att kunna motstå. Redan figurerna i sig är underbara, men sedan tycker jag att de blir ännu bättre av de finlandssvenska rösterna.

:love: Ingen av mina barn har tyckt om mMumintrollen..:down: Undrar om jag kan kidnappa någon annan unge som jag kan gå på bio med? :D
Det finns saker man måste kidnappa barn för att göra, men den här filmen kan du utan att skämmas se ensam. Det kommer jag att göra.

Det finns saker man måste kidnappa barn för att göra, men den här filmen kan du utan att skämmas se ensam. Det kommer jag att göra.
Antagligen får man ut mer av filmen genom att se den själv! Ingen som ska ha godis, dricka, tappa popcorn över hela golvet, dricka upp drickan, komma på att den är törstig osv osv... Hm gå själv låter som ett riktigt bra alternativ! :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 673
Senast: soom
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 086
Senast: Badger
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
387
Senast: Jeps
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka