MSM - MetylSulfonylMetan

I

Isidor

Nån här som använder det till sin häst. Hjälper det mot det ni använder det emot ? Och vad kostar det ?
 
Jag har använt en kräm med MSM mot mugg, funkade jättebra! Försvann helt på ett par behandlingar. Också använt fodertillskott (Stride) som innehåller bla MSM, som också hade en viss positiv effekt (för leder).
 
för lederna, de är inte mina hästar, men jag har dom flera dar i veckan, hopphästar
 
Jag har använt det själv! Har gjort ett uppehåll ett tag, men ska börja igen. Det är ett väldigt intressant preprat! Det är inte bara bra för lederna, utan för en hel del annat med. Och det funkar!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
760
Foder & Strö Hej! tänkte ge min häst anis som en smakförhöjare då hon är extremt kräsen. Har köp hela anis frön men tänker att det är bäst att mala...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: super
·
Hästvård Hallå! Finns nån omvandlare på nätet som räknar ut vikten på hästen, om man har hästens mått? Eller nån som har ett viktmåttband och kan...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: sweep
·
Foder & Strö Får han några stöttande tillskott, om det är artros dvs? Min gamling mådde bra sin sista sommar på en kombonav djävulsklo, MSM och...
2
Svar
24
· Visningar
2 063
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp