Mr Wang. Wai Lin

I

indiantattoo

Har fått reda på att jag är ägare till Mr Wang. Mr Wang skulle ha varit död.
På stall Lambada köpte vi en häst som hette Real Swedish.
Dock fick vi fel häst för 4 år sedan. Vi fick Mr Wang när vi skulle ha
Real Swedish. Dom som skulle ha Mr Wang fick istället Real Swedish...
Dock är Real Swedish död som dom trodde var Mr Wang...
Jaja vi har pratat med dom och det har löst sig så vi har Mr Wang! :)

Sv: Mr Wang. Wai Lin

Borde detta ej upptäckts tidigare? De har ju ens ej samma tecken :confused:

Signalementet finns ju i passet. Var även det fel?

Vi och dom andra ägarna trodde ju det var rätt! :)
Så i så fall är det bådas fel med speciellt dom som sa att det var en annan häst och bytte boxar!

Tycker ändå att det låter konstigt. Speciellt som den ena hästen saknar tecken (vhip). Och den andra har stjärn och vita kotor bak.

Hur som helst, det var väl bra att det löste sig!

Glöm inte bort att ändra i din annons!

Senast ändrad:

Hästen blev köpt på auktion av en andelsägare. Jag kan tänka mig att han inte har reflekterat något närmre utan bara litat på att det va rätt häst i rätt box. När han kom hem sattes han i träning men kom aldrig så långt pga hjärtfel. Därav ingen noggrann granskning av passet.

Men om jag inte minns fel är det inte första gången Stall Lambada förväxlar hästar.

Jag ringde min pappa och berättade, han tyckte inte det va klokt. Jag kollade på en av bilderna vi har på hästen, kollade galopp sport, och mycket riktigt är det
Real Swedish som vi hade i träning - inte Mr Wang som vi faktiskt köpte :P

Snyggt att stå där i auktions ringen, buda på Mr Wang (vad han nu kostade) och få hem en häst som vi aldrig hade tänkt buda på.

Herregud .. Så dumt !

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 434
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 817
Senast: Lhas
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden
  • Senast tagna bilden XVI