Mr. Robot?

tanten

Trådstartare
Ny serie på SVT. Är det värt att lägga tiden på att se den på play? Den är inte barntillåten - betyder det att det är mycket snaskigt våld, blod etc. (Det klarar jag inte)

Den här har jag hört gott om från mina programmerande kollegor, visste inte att den fanns på SVT Play nu! Måste kolla! Tydligen är den rätt ok när det kommer till "hackandet", det är inte helt totalt orealistiskt som i alla andra filmer och TV-serier. :up:

Ny serie på SVT. Är det värt att lägga tiden på att se den på play? Den är inte barntillåten - betyder det att det är mycket snaskigt våld, blod etc. (Det klarar jag inte)
:)
Den är på utrikiska och från ett land med en muslimsk president. Kommer säkert att få oss att införa sharialagar. Men annars var den bra

Jag har sett 4 avsnitt och det har inte varit blodigt eller våldsamt (ännu?). Tror det är pga en del knarkscener som det är varning på SVT. Väldigt bra serie för övrigt!

Efter försäkringar härifrån såg hjag första avsnittet nu på morgonen.

Riktigt bra! Jag gillar huvudpersonen. Det bådar gott. Det brukar vara där jag faller. Om jag inte gillar personen så blir tittandet på något sätt meningslöst. Varför ska jag följa någon jag retar mig på....

Hej!

Jag har sett första säsongen och rekommenderar den starkt. Som några sagt innan är hackerbitarna förvånansvärt trovärdiga (vi stannade tom och testade ett par av de ip-nummer de visade i nåt avsnitt).

Jag ser så fram emot nästa säsong.

/Lavinia

Hej!

Jag har sett första säsongen och rekommenderar den starkt. Som några sagt innan är hackerbitarna förvånansvärt trovärdiga (vi stannade tom och testade ett par av de ip-nummer de visade i nåt avsnitt).

Jag ser så fram emot nästa säsong.

/Lavinia
Nu har sista avsnittet sänts.
Jag fattar ingenting av slutet. Du som såg den tidigare - begriper du vad som händer? Udda final för att vara ett slut på en serie - om än bara slut på en säsong.

Liknande trådar

Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 241
Senast: Habina
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: Rosett
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 442
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 283
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV