mp3 låtar

goamarie

Trådstartare
Hejsan!

Min sambo har köpt en ny mobbe! W800i idag och han (såväl som jag) hur och var man laddar ner hela låtar till mobilen. alltså lagligt!

fattar inte riktigt.... radioreklamen säger man kan gå in på cdon.com downloads... men öh... va? kan nån vänlig själ hjälpa oss?

Mvh Jörgen och Marie
 
Sv: mp3 låtar

Antingen köper ni låtar och laddar ner till datorn (för att sen ladda över till mobilen) eller så gör ni det via wap.
Allt står ju på tex www.cdon.com/ under downloads....
 
Sv: mp3 låtar

Blä så dyrt!! Köp aldrig musik på dethär settet.. låtarna blir låsta till datorn.. och pajjar den.. så är det kört sen.. mer eller mindre bara att köpa dom på nytt... Det är inte värt pengarna.. kör på CD och gör om till MP3 själva! =)

Glöm inte att.. går du in via WAP.. så betalar du till operatören me.. och många operatörer tar runt 15kr /mb du tankar.. så det blir ganska mycket / låt om varge låt tar säg 4mb.. =)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: mp3 låtar

hur gör man om det till mp3? hur fårman ner det till datorn? hur bränner man det på en ca?

många frågor från en tjej som har nooooll koll på sånt här..... :p
 
Sv: mp3 låtar

Det är data-språk.. Kallas för att Rippa en skiva.. när man kopierar ner den till Mp3.. =)

Finns maaaasssooor.. av program som kan göra sånnt.. ett som är gratis heter EAC.
Lite krångligt då man måste ladda ner själva "omvandligs" verktyget för MP3 separat och sen konfigurera EAC att köra det... men men.. det funkar.. =) komprimeraren för Mp3 som är fritt gillgänglig online heter LAME Mp3 Enc. eller bara LAME. =) Sen finns det ju massa andra alternativ. Dra en sökning bara på google eller download.com.. Du kommer få fler svar än du kan hantera! =)
 
Sv: mp3 låtar

Jag antar att du har en pc med win xp och windows media player 10. Det är jättelätt att göra mp3or från cd i wmp. Öppna media player. Klicka på fliken "kopiera" Högerklicka på den och välj verktyg - alternativ. Klicka på fliken "kopiera musik", här finns inställningar för vilken sorts musikfil du vill ha, vart låtarna ska sparas (i vilken mapp) och vilken kvalité. Är man inte kinkig funkar 128 kbit/s utmärkt. Sen klickar du ok o stoppar i en cd-skiva. Sen kan du välja vilka låtar du vill kopiera och sen är det bara att trycka på kopiera.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
L
Hästhantering Hejsan alla hästmänniskor. Har suttit och bläddrat lite här inne på Bukefalos och letat efter nåt som stämmer in på mig o mitt...
2
Svar
23
· Visningar
4 278
Senast: Elma_vip
·
IT & mobiler Jag har världens huvudbry, nån som har några tankar kring följande?... Förra veckan slog åskan ner, tog modem och dator till...
Svar
5
· Visningar
1 289
Senast: moiran
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
37 765
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp