Movie maker-program?

A

annnaa

Finns det något bra sånt? Typ ett sånt program som man kan klippa ihop filmer på hästarna och lägga in musik osv osv. Ett lite mer avancerat än windows movie maker... Det gör ingenting om jag måste betala för de, bara de är bra och fungerande :)

Sv: Movie maker-program?

Man ska inte betala fär något som är gratis ^^ Roxio_Creator_2009 finns att tanka hem :) ett jättebra program.

Finns det något bra sånt? Typ ett sånt program som man kan klippa ihop filmer på hästarna och lägga in musik osv osv. Ett lite mer avancerat än windows movie maker... Det gör ingenting om jag måste betala för de, bara de är bra och fungerande :)

Till Mac finns imovie till Windows XP följer det med. Vista och 7 live essentials.

Jag har bytt till Sony Vegas nu, och gillar det rätt starkt. Kanske inte har lika mycket frihet som i Adobe Premiere, men bättre än wmm.
har använt adobe premiere i ett par år faktikst, men var så trött på att programmet krashade ofta, samt var en stor minnes-slukare. (har inte världens bästa dator)

finns trial version på dem flesta program skulle jag tippa på, så de är bara till att ladda ner och testa dig fram vad du gillar för nåt :)

Spinoff kl eller något :p

Mitt movie maker krashar, nån som vet hur man kan få det att inte krasha?

generellt sett, är wmm ostabilt från grunden :p

gör du något speciellt när det kraschar?

Mnja jag gör videos med bilder, så jag kortar bara ner bildernas antal i rampljudet x) Hela datorn stannar och förblir orörlig > man får starta om den på knappen.

ah - bilder vet jag inte så mycket om, det borde inte krascha pga det dock...
men som sagt, wmm är väldigt ostabilt i grunden :p

worst case scenario, om-installera prorammet kanske? eller, datorn behöver kanske en defrag eller liknade ;)

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
941
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
444
Senast: ameo
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 263
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 235
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vilsen i sporten.