Vi hade en bokad tid i hundhallen vi tränar i och när vi kom dit så satt kring åtta personer och hade möte i hallen och sa att vi kunde träna trots att dom satt där.
Vi kände oss genast obekväma och kunde heller inte ta in en av våra hundar då hon inte funkar bra med andra hundar och mötesdeltagarna hade hundar under bordet så hon fick sitta i bilen en timme istället för att träna.
Vi tränade litegrann med dom andra hundarna men kände oss iaktagna(hjärnspöken hos oss vi vet) av "publiken och min kompis blev lite ledsen och kände att hennes betalda tid var helt i onödan den här gången.
Tycker ni det är ok att ha ett möte på någons bokade träningstid?
Min kompis har idag mejlat och vill ha pengarna tillbaka eller en ny tid.
Vi kände oss genast obekväma och kunde heller inte ta in en av våra hundar då hon inte funkar bra med andra hundar och mötesdeltagarna hade hundar under bordet så hon fick sitta i bilen en timme istället för att träna.
Vi tränade litegrann med dom andra hundarna men kände oss iaktagna(hjärnspöken hos oss vi vet) av "publiken och min kompis blev lite ledsen och kände att hennes betalda tid var helt i onödan den här gången.
Tycker ni det är ok att ha ett möte på någons bokade träningstid?
Min kompis har idag mejlat och vill ha pengarna tillbaka eller en ny tid.