Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
zoowie skrev:*knapplån*
Kanske en dum fråga, men jag har en luva och på den är det jätte tunt tyg vid öronen..typ bara vanligt bomull.. Den har åxå ett snöre som sitter fast i den på ena sidan..och en ögla på andra sidan, som jag tror att man ska fästa snöret igenom.
Frågan då, Är detta en insekts luva som man bara har på sommaren i hagen..Eller är det en luva som man kan ha när man tävlar??
P.S den är broderad..om det skulle göra någon skillnad..hihi
Det är ett insektsskydd, annars hade du inte fått ha den när du tävlar. Men inte tror jag att det är många som har den på hästen i hagen (med tanke på snöret hade inte jag haft det) utan är väl egentligen bara gjord för att användas vid tävling.zoowie skrev:Frågan då, Är detta en insekts luva som man bara har på sommaren i hagen..Eller är det en luva som man kan ha när man tävlar??
Det är ju just det jag har gjort. Jag hittar inte heller något förbud i TR eller i ändringarna (jag har alla) men någonstans måste ju överdomaren fått det ifrån att det inte var tillåtet?kopparberg skrev:Fö så OM det funnits ett förbud mot bomull i öronen på hästen, då borde ngn här som tävlar ha sett domare plocka av hästar flughuvan och kolla under. Har ngn sett det ngn gång? Det har inte jag i allafall.
Panikie skrev:jag tycker du kan testa med att ha Bomull i mössan :P dock tycker jag dom flesta pållarna ser lite ut som åsnor me dmössa, fast det var nog bara min plutiga c-pony som gjorde. haha