Mörs/vallfari = :-(

Status
Stängd för vidare inlägg.
0

04400220

Vad besviken jag blev när jag fick mailet att Mörs och Vallfari inte slogs ihop! Jag hade verkligen hoppats på EN stark klubb här på södra sidan. Tror flera medlemmar väntat på denna sammanslagning länge.. Förstår inte varför man inte kunde gå ihop? Nu har man två mindre klubbar, man vet inte vilken man ska vara med i? Eller ska man istället välja dis.
:(

Sv: Mörs/vallfari = :-(

Anledningen till att klubbarna inte slogs ihop är för att ALLA medlemmar i MöRS röstade för att behålla dom som delade klubbar.

Jag är med i Vallfaris styrelse och jag hade gärna velat att klubbarna skulle slås ihop, lite dumt att det ska finnas två klubbar i samma område.
Men det är ju bra om föreningarna kan samarbeta, som t.ex. bidra med funktionärer till tävlingar.

Håller med svalan. En klubb e bättre! Tackar Vallfari som iallafall försökte. :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cassiopeja
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar