Morot eller tuggben?

Sv: Morot eller tuggben?

Gud vad söt han är! Det syns riktigt hur han funderar :D

Provade att göra samma sak med min tjej. Hon blev så frustrerad att hon inte tog någon av dem. Så nu finns ett nytt ben o en morot på golvet i köket, medans Nila ligger o tuggar på ett gammalt ben.. i vardagsrummet.. ?

Gud vad söt han är! Det syns riktigt hur han funderar :D

Provade att göra samma sak med min tjej. Hon blev så frustrerad att hon inte tog någon av dem. Så nu finns ett nytt ben o en morot på golvet i köket, medans Nila ligger o tuggar på ett gammalt ben.. i vardagsrummet.. ?

:) hihi jaa det har du rätt i, det syns att han funderar.
Kul att du testade samma sak :)

haha, i slutet såg det ut som han tänkte "äsch, man kan väl inte alltid vara nyttig.. *suck* " :love: :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 814
Senast: Maniac123
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
592
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 263
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 087
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21