hur då?Att det var kass av mig att rösta där.
Samtidigt så är det en varningsklocka för mig med de som inte kommer med några reflektioner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hur då?Att det var kass av mig att rösta där.
Samtidigt så är det en varningsklocka för mig med de som inte kommer med några reflektioner.
Hur menar du? Jag ifrågasätter inte men vill gärna att du förtydligar.
Det är alltid att blotta sig lite mer om man gräver loch frågar, analyserar och kommer med kommentarer om vad som man noterar. En som är ond vill sällan blotta sig och kan dölja sig bakom inlägg utan substans ibland - därav min varningsklocka.
hm det måste jag ha missat. och nej jag behöver nog inte försöka verka aktiv tycker jagDet där har jag svarat på?
Samlar du inlägg för att verka aktiv och glömmer att läsa svaren?
hur då?
ok har faktiskt inte sett detOch jag har svarat att jag inte hade sett cirkus teorier innan jag själv tänkt dem.
jag såg det nu och jag håller med om att det i ett senare läge i leken absolut har relevans men just till DL1?Tycker du att det för leken framåt att skriva massor av inlägg utan substans och bara sammanfatta vad folk gör utan att göra ngt mer?
Du kan också läsa mitt svar till Dentaku som frågade precis samma sak
Fast även då undrar jag vad en sammanställning gör för nytta? Vi kan ju alla läsa oss till vad folk sagt och gjort? Särskilt innan leken blivit 700 sidor lång.jag såg det nu och jag håller med om att det i ett senare läge i leken absolut har relevans men just till DL1?
det finns poänger i det du säger, men hur skulle jag få "facit " menar du ? de enda som har facit är väl de onda?? eller iaf en ond ( ledarvargen som vet om vilka som sitter i lyan?)
Såklart att det har relevans även i DL1.jag såg det nu och jag håller med om att det i ett senare läge i leken absolut har relevans men just till DL1?
Ok jag följer dina tankar här , men jag håller faktiskt inte med! Det är många gånger man även som god kan hinna uppfatta tendenser, men det blir mer av gissningar helt enkelt,Du röstar nästan alltid sist i DL1 och då har du ju facit på vlka som har röstat och på vem. Det är ju alltid en fördel - särskilt som ond att kunna lägga en avgörande röst åt ett håll som passar onda. Goda har ingen särskild fördel av att rösta sist eftersom de inte vet vem som är vad. Det säger iofs inget om din roll just idag
Såklart att det har relevans även i DL1.
En ond vill ju inte blotta att den vet något om någon. Medan en god famlar i blindo och försöker dra i trådar och kanske hitta en blotta.
Haha, nu blir jag sjukt nojig över att @cirkus och jag tänker lika!
och då tänker jag oklokt mao?Jag blir också nojjig av det, för jag tycker ni tänker klokt...
oc
och då tänker jag oklokt mao?
Jag tycker nog att en sammanställning kan visa mycket, men vi ser nog olika på det och spelar på olika sättFast även då undrar jag vad en sammanställning gör för nytta? Vi kan ju alla läsa oss till vad folk sagt och gjort? Särskilt innan leken blivit 700 sidor lång.
Nä, så behöver du inte ta det. Du tänker klokt men på ett annat vis.
Jag tycker nog att en sammanställning kan visa mycket, men vi ser nog olika på det och spelar på olika sätt