Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Hur menar du? Jag ifrågasätter inte men vill gärna att du förtydligar.

Det är alltid att blotta sig lite mer om man gräver loch frågar, analyserar och kommer med kommentarer om vad som man noterar. En som är ond vill sällan blotta sig och kan dölja sig bakom inlägg utan substans ibland - därav min varningsklocka.
 
Det är alltid att blotta sig lite mer om man gräver loch frågar, analyserar och kommer med kommentarer om vad som man noterar. En som är ond vill sällan blotta sig och kan dölja sig bakom inlägg utan substans ibland - därav min varningsklocka.

Ok, då förstår jag hur du menar.
 
Tycker du att det för leken framåt att skriva massor av inlägg utan substans och bara sammanfatta vad folk gör utan att göra ngt mer?

Du kan också läsa mitt svar till Dentaku som frågade precis samma sak
jag såg det nu och jag håller med om att det i ett senare läge i leken absolut har relevans men just till DL1?
 
jag såg det nu och jag håller med om att det i ett senare läge i leken absolut har relevans men just till DL1?
Fast även då undrar jag vad en sammanställning gör för nytta? Vi kan ju alla läsa oss till vad folk sagt och gjort? Särskilt innan leken blivit 700 sidor lång. ;)
 
det finns poänger i det du säger, men hur skulle jag få "facit " menar du ? de enda som har facit är väl de onda?? eller iaf en ond ( ledarvargen som vet om vilka som sitter i lyan?)

Du röstar nästan alltid sist i DL1 och då har du ju facit på vlka som har röstat och på vem. Det är ju alltid en fördel - särskilt som ond att kunna lägga en avgörande röst åt ett håll som passar onda. Goda har ingen särskild fördel av att rösta sist eftersom de inte vet vem som är vad. Det säger iofs inget om din roll just idag
 
jag såg det nu och jag håller med om att det i ett senare läge i leken absolut har relevans men just till DL1?
Såklart att det har relevans även i DL1.
En ond vill ju inte blotta att den vet något om någon. Medan en god famlar i blindo och försöker dra i trådar och kanske hitta en blotta.
 
Du röstar nästan alltid sist i DL1 och då har du ju facit på vlka som har röstat och på vem. Det är ju alltid en fördel - särskilt som ond att kunna lägga en avgörande röst åt ett håll som passar onda. Goda har ingen särskild fördel av att rösta sist eftersom de inte vet vem som är vad. Det säger iofs inget om din roll just idag
Ok jag följer dina tankar här , men jag håller faktiskt inte med! Det är många gånger man även som god kan hinna uppfatta tendenser, men det blir mer av gissningar helt enkelt,
Absolut att onda har en fördel av det - säger inte emot som så:)
 
Såklart att det har relevans även i DL1.
En ond vill ju inte blotta att den vet något om någon. Medan en god famlar i blindo och försöker dra i trådar och kanske hitta en blotta.

Fast kommer vi inte då tillbaka till att ulvar kan bete sig precis hur som helst och det är farligt att tro att de ska bete sig på ett visst sätt? ;)
 
Fast även då undrar jag vad en sammanställning gör för nytta? Vi kan ju alla läsa oss till vad folk sagt och gjort? Särskilt innan leken blivit 700 sidor lång. ;)
Jag tycker nog att en sammanställning kan visa mycket, men vi ser nog olika på det och spelar på olika sätt
 
Jag tycker nog att en sammanställning kan visa mycket, men vi ser nog olika på det och spelar på olika sätt

Sedan KAN det hända ibland att jag läser en sammanfattning och upptäcker något jag själv missat, så då får jag "tips" och kan gå tillbaka och läsa själv. Därmed inte sagt att det ena eller andra sättet är bättre, jag har bara lättare (just nu iaf) att läsa kortare stycken.
 

Liknande trådar

D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp