Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

page3_blog_entry101-utropstecken.jpg


NATT-DL kl 22.00
 
Det brukar väl i allafall finnas några funderingar? Antingen så presenteras de i frågor eller på annat vis.

Jag tycker det faktiskt funnits en hel del saker att fundera på inför just denna DL. (ovanligt nog)
jag hade också en del att fundera över så sett så där håller jag med att det fanns ett antal scenarion att överväga. Ibland har man rätt ibland har man fel och då får man tänka om helt enkelt :)
 
DL 1 21:00
13:40 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
14:46 Mirtai röstar på Dentaku
18.49 Habina röstar på Mirtai
19.54 Snurrfian röstar på blacksmithfarm
20.26 TeamLundVer röstar på Bollen__

20.40 cirkus röstar på TeamLundVer
20.47 LenaH röstar på TeamLundVer
20.59 Dentaku röstar på Blacksmithfarm
20.59 GladFliicka röstar på LenaH
21.00 quarter4ever röstar på LenaH


bollen__ missar att rösta

Hm... Säger inte så mycket just nu, men förhoppningsvis lite längre fram.
 
Jag är kluven om jag skall sitta kvar vid datorn och invänta natt-dl eller om jag skall skärpa mig och vara en duktig matte och ta in stoet på avataren först... :nailbiting:
 
Ok så TLV var bybo om jag fattade den uppdateringen rätt.
Och jag kunde faktiskt inte se varför det skulle vara så misstänkt att inför DL1 inte komma med mycket mer än vad TLV gjorde. Nu säger jag inte att både cirkus och LenaH är onda bara för det, det kan tom vara så att ingen av dem är det, men fortfarande sticker det ut för mig att jag tycker att LenaH hakade i cirkus tankar så lätt, och det var mycket därför jag röstade där.
Däremot vet jag inte om det var någon som r"äddades" i denna lynchen så sett
innan TLV hade ingen 2 röster på sig, TLV röstade på bollen__ som inte hann in att rösta i tid
Och de röster som kom efter LenaH och cirkus röster på TLV var ju iaf inga räddningsröster på TLV...som ju bevisligen var god !
Kanske ger denna omröstningen mer svar senare i leken helt enkelt
 
Ok så TLV var bybo om jag fattade den uppdateringen rätt.
Och jag kunde faktiskt inte se varför det skulle vara så misstänkt att inför DL1 inte komma med mycket mer än vad TLV gjorde. Nu säger jag inte att både cirkus och LenaH är onda bara för det, det kan tom vara så att ingen av dem är det, men fortfarande sticker det ut för mig att jag tycker att LenaH hakade i cirkus tankar så lätt, och det var mycket därför jag röstade där.
Däremot vet jag inte om det var någon som r"äddades" i denna lynchen så sett
innan TLV hade ingen 2 röster på sig, TLV röstade på bollen__ som inte hann in att rösta i tid
Och de röster som kom efter LenaH och cirkus röster på TLV var ju iaf inga räddningsröster på TLV...som ju bevisligen var god !
Kanske ger denna omröstningen mer svar senare i leken helt enkelt
Jag tyckte faktiskt inte (till skillnad från @cirkus )att det fanns speciellt mycket som stack ut alls och hade inte sett cirkus tankar om TLV innan jag själv hade dem.
Alternativet jag hade var att rösta på dig med samma motivering men jag lägger ofta betydelselösa röster i DL1 och ville byta spelsätt.

Det är ju enklare att göra som du och vänta tills alla andra röstat för då har du ju "facit" på allas motiveringar men om alla gör så så blir det ju väldigt svårspelat!
 
Ok så TLV var bybo om jag fattade den uppdateringen rätt.
Och jag kunde faktiskt inte se varför det skulle vara så misstänkt att inför DL1 inte komma med mycket mer än vad TLV gjorde. Nu säger jag inte att både cirkus och LenaH är onda bara för det, det kan tom vara så att ingen av dem är det, men fortfarande sticker det ut för mig att jag tycker att LenaH hakade i cirkus tankar så lätt, och det var mycket därför jag röstade där.
Däremot vet jag inte om det var någon som r"äddades" i denna lynchen så sett
innan TLV hade ingen 2 röster på sig, TLV röstade på bollen__ som inte hann in att rösta i tid
Och de röster som kom efter LenaH och cirkus röster på TLV var ju iaf inga räddningsröster på TLV...som ju bevisligen var god !
Kanske ger denna omröstningen mer svar senare i leken helt enkelt

Nä, eftersom ingen hade mer än 1 röst när BSF fick sin andra så är det svårt att se något uppenbart räddningsförsök. Det skulle vara Snurrfian, jag, bollen eller Dentaku i så fall. Så skulle vi räddats av cirkus och LenaH. Kanske inte så troligt scenario känner jag.
 
Jag tyckte faktiskt inte (till skillnad från @cirkus )att det fanns speciellt mycket som stack ut alls och hade inte sett cirkus tankar om TLV innan jag själv hade dem.
Alternativet jag hade var att rösta på dig med samma motivering men jag lägger ofta betydelselösa röster i DL1 och ville byta spelsätt.

Det är ju enklare att göra som du och vänta tills alla andra röstat för då har du ju "facit" på allas motiveringar men om alla gör så så blir det ju väldigt svårspelat!
det finns poänger i det du säger, men hur skulle jag få "facit " menar du ? de enda som har facit är väl de onda?? eller iaf en ond ( ledarvargen som vet om vilka som sitter i lyan?)
 
Inget speciellt. Synd att ha röstat ut en god men jag är glad att det inte var en specialroll. DL1 är det ofta goda som röstar ut goda. Vad har du själv för tankar?
Tycker du det är utstickande att två spelare röstar på samma?
nej för mig är det utstickande att du så raskt hakar på cirkus tankar faktiskt. andra röster kan ske både bland goda och onda, jag la en sådan själv te denna gång.
Jag har redan skrivit lite om hur mina tankar går vilket jag hopas att du sett?
 
det finns poänger i det du säger, men hur skulle jag få "facit " menar du ? de enda som har facit är väl de onda?? eller iaf en ond ( ledarvargen som vet om vilka som sitter i lyan?)
Jag har ju skrivit "facit" på allas motiveringar - du har alltså sett allas röster och hur de motiverat dem.
 
nej för mig är det utstickande att du så raskt hakar på cirkus tankar faktiskt. andra röster kan ske både bland goda och onda, jag la en sådan själv te denna gång.
Jag har redan skrivit lite om hur mina tankar går vilket jag hopas att du sett?
Och jag har svarat att jag inte hade sett cirkus teorier innan jag själv tänkt dem.
 

Liknande trådar

D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp