Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Jag hittar flera möjliga scenarion just nu
Snurrfian som inte riktigt verkar ha greppat varför BSF röstade på henne, de två borde iaf inte vara i lyan ihop, men båda kan vara goda, en av dem kan vara ond och en av dem kan vara ond och den andra ledarvarg?
Cirkus som tar upp att snurrfian inte uppfattat vad BSF röstat på , är det ett försök att sprida misstankar mot Snurrfian? Eller är hon god som hittade något som faktiskt var lite konstigt?
LenaH som verkar haka på cirkus tankar rätt fort, och vice versa ?

Sammantaget är det nog ändå LenaH jag reagarer mest på LenaH som inte vill rösta på Snurrfian i DL1, även om jag kan förstå vad den kommentaren kommer ifrån, men man ska väl rösta på det man mest misstänker oavsett samt att hon hakar på cirkus väldigt lätt

quarter4ever röstar på LenaH
 
DL 1 21:00
13:40 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
14:46 Mirtai röstar på Dentaku
18.49 Habina röstar på Mirtai
19.54 Snurrfian röstar på blacksmithfarm
20.26 TLV röstar på Bollen

20.40 cirkus röstar på TeamLundVer
20.47 LenaH röstar på TLV
20.59 Dentaku röstar på BSF
20.59 GladFliicka röstar på LenaH
21.00 quarter4ever röstar på LenaH


bollen__ missar att rösta?


Snurrfian 1
Dentaku 1
Mirtai 1

BSF 2
bollen__1
TLV 2
LenaH 2
 
Hinner inte med att posta sammanfattingen nu och vill inte riskera att missa och rösta men
GladFliicka röstar på LenaH
Då hon röstar TLV efter att hon gjort en sammanfattning om alla deltagare utan att direkt analysera eller teoria om de men samtidigt kan jag inte se att hon själv har gjort någon egen sammanfattnig med analyser heller utan verkar lägga en "enkel röst".
Nej, jag gör inte sammanfattningar. Jag tycker var och en kan sammanfatta för sig själv. Teoria är svårt dag 1 men jag ställer hellre frågor.
 
Nej, jag gör inte sammanfattningar. Jag tycker var och en kan sammanfatta för sig själv. Teoria är svårt dag 1 men jag ställer hellre frågor.

Jag har faktiskt fått svårare och svårare för att läsa sammanfattningar. :o Tycker det ger mer att se smådetaljer och ifrågasätta saker. :)
 
Särskilt när de postas om och om igen genom leken, det blir för mycket text för mig så jag tappar fokus! :p
tänk så olika det är ! Jag har lättare för att se hur det hänger ihop när man bygger på sammanställningar allt eftersom. även om jag absolut tycker att frågor är bra, tom väldigt bra och klargörande ibland.
 
Jag har inte koll på hur ni brukar spela och visste helt enkelt inte. Nu blev det lite av en panikröst samt att jag inte ville lägga en avgörande röst så tidigt och det var lite utstickande även om det var tunt.. Men noterar och tar med mig helt enkelt! :)
 
DL 1 21:00
13:40 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
14:46 Mirtai röstar på Dentaku
18.49 Habina röstar på Mirtai
19.54 Snurrfian röstar på blacksmithfarm
20.26 TLV röstar på Bollen

20.40 cirkus röstar på TeamLundVer
20.47 LenaH röstar på TLV
20.59 Dentaku röstar på BSF
20.59 GladFliicka röstar på LenaH
21.00 quarter4ever röstar på LenaH


bollen__ missar att rösta?


Snurrfian 1
Dentaku 1
Mirtai 1

BSF 2
bollen__1
TLV 2
LenaH 2
Är denna aktuell?
 
Nej, jag gör inte sammanfattningar. Jag tycker var och en kan sammanfatta för sig själv. Teoria är svårt dag 1 men jag ställer hellre frågor.
fast då blir det väl lite av att kasta sten i glashus om man själv inte gör så mycket för att föra leken framåt mot de som faktiskt gör ett försök?
Och det som du ( och cirkus) höll emot TLV var väl just att det var inga teorier hon kom fram med? Dina teorier då?
 
fast då blir det väl lite av att kasta sten i glashus om man själv inte gör så mycket för att föra leken framåt mot de som faktiskt gör ett försök?
Och det som du ( och cirkus) höll emot TLV var väl just att det var inga teorier hon kom fram med? Dina teorier då?

Det kan saknas teorier men om man gör väldigt många inlägg utan teorier och inte några noteringar eller funderingar så är det i allafall något jag reagerar på. Lite kvalitet/kvantitet.
 
UPPDATERING!!

Den Allsmäktige Lingonrenen vände sig om och gick längre in i skogen. Jag tittade efter honom, förstummad. ”Men gå efter honom då! Skynda på, skynda på!” Sade en Ek upphetsat och ruskade på sina stora grenar. Jag vaknade upp ur min dvala och sprang efter, kvick som en mus över den gröntäckta marken. Med ens kände jag en kall vind svepa runt mina armar. Jag stannade till. Mörkret runt mig kändes tryckande. Den Allsmäktige fanns inte längre inom synhåll, och det gyllene skimret han hade mig sig var borta. Skogen var alldeles mörk, trots att jag visste att det inte borde vara mer än middagstid vid det här laget.

Plötsligt fylldes luften av molande dån, som om något mycket stort och tungt föll mot marken. En ljudlig duns ekade genom skogen, och jag insåg med ens vad som hänt. Med hjärtat i halsgropen vände jag mig om och sprang tillbaka samma väg som jag kom ifrån. En hjärtskärande gråt hördes från träden runtomkring mig. Framför mig låg den ek som alldeles nyss sagt åt mig att skynda på. Alldeles tyst, med slokande kvistar och blad utspridda på marken. Eken hade känt sin sista bris bland bladen.

TeamLundVer var en ek!


dsc_3322_569e99ab9606ee5ca730d167.png
 

Liknande trådar

D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp