DL 1 21:00
13:40 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
14:46 Mirtai röstar på Dentaku
18.49 Habina röstar på Mirtai
19.54 Snurrfian röstar på blacksmithfarm
20.26 TeamLundVer röstar på Bollen__
20.40 cirkus röstar på TeamLundVer
20.47 LenaH röstar på TeamLundVer
20.59 Dentaku röstar på Blacksmithfarm
20.59 GladFliicka röstar på LenaH
21.00 quarter4ever röstar på LenaH
bollen__ missar att rösta
reflektioner på röstningen igen:
Mirtai röstar tidigt på Dentaku, behöver inte betyda mer än att hon var tvungen att rösta tidigt och det var det hon fann just då dock försvarar hon sitt val senare:
Vad skulle jag reagerat på då? Jag hade kunnat skriva att Dentaku har en ulvig avatar eller att hästen på din avatar har fel färg eller så men valde att faktiskt teoria om något som jag ändå tyckte var märkligt
så svårt att bedöma vart man har Mirtai just nu, men iom rösten på Dentaku så får hon finna sig i att mitt öga landar lite på henne just nu
TLV fick två röster på sig, den första att få två röster dessutom, Jag kan dock inte se att det skulle vara några räddningsröster iom att ingen annan hade 2 röster innan, och TLV var ju bevisligen god.
Jag funderar vidare på de två röster som kom där på TLV ,
cirkus la den första och
LenaH den andra, samtidigt kan jag tycka att det skulle vara ganska oklokt av en lya( eller delar av en lya ) att gå ihop om två röster så pass tidigt det fanns ju hela fem kandidater som hade en röst innan, och ganska ologiskt att då föra upp en sjätte till lynch? jag reagerade på LenaH för jag tyckte att hon följde cirkus lite smidigt samt hennes kommentar om att hon lovat att inte lägga DL1-rösten på snurrfian igen ( som sagt- fattar ju vad det kommer ifrån )
Hittills har det mest varit resonerande om roller och fördelning, inget ovanligt direkt.
Den obligatoriska frågans svar har inte heller ställt till med något uppseendeväckande i mina ögon,
@Dentakus svar tycker jag inte är något att hänga upp sig på efter att hon skrev att hon inte läst rollistan innan. Heck, jag tyckte inte svaret var speciellt märkligt innan dess heller.
Jag håller inte med
@Mirtai om att
@Snurrfian inte kan vara ond utanför lyan en gång till - hon har redan sprängt alla statistiska gränser! -
men jag har lovat att inte lägga DL1-rösten där igen.
tar upp TLV första gången ( väldigt snart efter cirkus, bara en minut mellan inläggen)
Det här reagerar jag lite på, nu var ju jag inte med i förra leken när
@bollen__ lurade alla men jag ser inte att det behöver utvecklas närmare?
Det vet vi ju alla att paket kan hamna varsomhelst och därigenom få en avgörande roll?
Här är det inlägget jag reagerade på som jag tycker att hon visar att hon vill "följa cirkus"
Nej och du tog den jag ev tänkte rösta på.
och sedan hennes röst på TLV
Äsch, jag får bryta trenden och lägga en första andraröst. Nån måste ju göra det också.
LenaH röstar på TLV för att hon efter att ha lagt ner en hel massa tid och arbete på att göra en snygg sammanställning inte hittat nån mer spännande röstmotivering än att
@bollen__ (med ett inlägg) flyter med? Känns lite enkelt.
BSF röstar på snurrfian och
snurrfian röstar på BSF,
Dentaku röstar också på BSF.
Dentaku vet vi ju var god de andra två kan vara vad som egentligen, två goda som röstar på varandra, eller två onda som alibiröstar på varann eller en god och en ond som röstar på varandra, Bsf får mina ögon på sig efter sin kommentar att jag skulle vara vettig i mina frågor denna gången och därmed kanske ond ? Antingen är hon en förvirrad god som håller alla vägar öppna., eller så är hon ond som försöker så in misstankar!
Gladflicka lägger en röst på LenaH ungefär samtidigt som
Q4 ( jag) gör det, jag var dock senare uppenbarligen -men jag hade iaf inte sett varken hennes eller Dentakus röst innan jag röstade
Jag har inte så mycket att invända mot hennes röst som så , den följer i mångt och mycket mina tankar faktiskt.
bollen__ går inte att bedöma då hon missade att rösta och endast kommenterat den obligatoriska frågan, får vara ett frågetecken tills vidare
uddarösterna:
BSF röstar på Snurrfian
Mirtai röstar på Dentaku
Habina röstar på Mirtai
TLV röstar på bollen__
de som fick två röster :
cirkus röstar på TLV
LenaH röstar på TLV
Snurrfian röstar på BSF
Dentaku röstar på BSF
Gladfliicka röstar på LenaH
quarter4ever röstar på LenaH