Ja du är väl hungrig nu när du svultit i flera dagar!Men jag kommer att vara det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du är väl hungrig nu när du svultit i flera dagar!Men jag kommer att vara det
Känner mig säker på att bli mätt idagJa du är väl hungrig nu när du svultit i flera dagar!
sedär vad lydiga vi är @HabinaUPPDATERING!
Plötsligt hördes en hjärtskärande gråt vina genom skogen, en tusen floders gråt från ett hjärta som tappat allt hopp. En kyla så isande att blodet tycktes frysa till liv i skogsvarelsernas ådror, spred sig genom skogen som en fruktansvärd storm. Varje damm och bäck frös till is och frosten bet sig fast i trädens grenar. Vid Havets kant stod en skogsvarelse, beredd att böja sig ned för att dricka - när ytan plötsligt hårdnade till den tjockaste av isar. Ett dovt ekande, som av ursinniga slag, hördes från isens botten. Det var Kungen. Fast i djupet, i sitt eget hem, under en is så stark att inte ens den mäktigaste av vattnets varelser kan ta sig igenom.
Efter en stund tystnade världen. Dunkandet upphörde. Ty, kungen hade återvänt till den plats där ingen annan vattenvarelse existerade, och där skulle han finnas tills den dag då ytan var åter böljande och vacker.
Habina var Kungen från Havet!
Haha jag drömde tom att du va en ond jäkel.
Sa ju att det var bra att syna mig
Jag trodde att jag var helt rätt ute och jag tror att jag kan ha missat något i rollbeskrivningarna för annars fattar jag inte... men det kanske jag inte får svar på innan leken är slut. jag får lov att återkomma på efm. Barnen tävlar i dag.Men - det där var väl ändå alldeles helt onödigt!
Jag ska på kattuställning hela dagen idag så det är väl lika så bra att kolla vad Q pysslade med igår - av de som jag var osäker på så gick hon in ordentligt och analyserade - det ser ut som om hon kom fram till att GladFlikka är den kvarvarande ulven, jag tror inte att q var pålitlig alls. Jag tror hon gjorde ett försök att rikta bort blickarna från henne själv och från Dentaku. Jag har letat efter det goda i D som Snurrfian ser, jag kan inte hitta det.
cirkus röstar på Dentaku
UPPDATERING!!
Ännu en dag till ända. Dimman lade sig över tjock över skogen, en kuslig och rå känsla. Kungen från Havet vandrade genom vattenbrynet, när en mörk skugga plötsligt föll över vattenytan. De stelnade till, beredda på det värsta. Från Skogen kom en kylig vind. De var här. Mörkrets krigare. Med havets krafter på sin sida gjorde han sig redo för strid.
Dimman blev grå och virvlade runt stranden som ett ilsket åskmoln. Kungen kastade sig runt, havet var vilt. Med all sin styrka kastade han sig framåt, med vågorna svepande som vassa pilar. Med ens blev luften stilla. Åskmolnet var borta. Havet hade segrat och Kungen vandrade sakta ut mot djupet igen.
Men långt inne i skogen har sorgens kraft bitit sig fast i ett gott hjärta. Ett förtvivlat mörker har fläckat en vacker själ med det djupaste av hat. Ingen sorg är så stark som den efter en fallen vän. En kan tro att den riktas mot de som orsakat det förfärliga - men mörkret kan bedra. Ty, en sorg så stark gör även de vänligaste av hjärtan förvirrad - och hatet spridas mot de som minst anar det.
Quarter4ever var en Mörkrets Krigare!
Så nu finns det alltså två onda och tre goda kvar i leken.Känner att jag kanske får förtydliga:
En omvandling har alltså skett!
Eller bara en - den omvandlade. Med avseende på uppdateringen från LL så får jag intrycket att den skedde när q åkte. Omvandlingen förklarar också varför jag och @Snurrfian ser olika på Demtaku skulle jag troSå nu finns det alltså två onda och tre goda kvar i leken.
Hm det skulle du kunna ha rätt i, frågan är ju om jag vågar lita på dig för det skulle ju även kunna vara så att det är du som är omvandlad och därmed försöker få ut en god. Jag hatar omvandlingar!!!!Eller bara en - den omvandlade. Med avseende på uppdateringen från LL så får jag intrycket att den skedde när q åkte. Omvandlingen förklarar också varför jag och @Snurrfian ser olika på Demtaku skulle jag tro
Hm det skulle du kunna ha rätt i, frågan är ju om jag vågar lita på dig för det skulle ju även kunna vara så att det är du som är omvandlad och därmed försöker få ut en god. Jag hatar omvandlingar!!!!