För min del som ju ser ut att ha åkt så spelar det ingen rollI värsta fall blir uppdateringen framskjuten till strax efter 23. Vill ni ha natt-DL kl 00 i så fall, eller vill ni ha den i morgon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min del som ju ser ut att ha åkt så spelar det ingen rollI värsta fall blir uppdateringen framskjuten till strax efter 23. Vill ni ha natt-DL kl 00 i så fall, eller vill ni ha den i morgon?
Det spelar ingen roll för mig heller.I värsta fall blir uppdateringen framskjuten till strax efter 23. Vill ni ha natt-DL kl 00 i så fall, eller vill ni ha den i morgon?
DL4Har ni aktuell lista till mig?
För mig spelar det ingen roll, jag kommer nog att gå och lägga mig snart och sen får jag väl se vad som har hänt imorgonbitti!I värsta fall blir uppdateringen framskjuten till strax efter 23. Vill ni ha natt-DL kl 00 i så fall, eller vill ni ha den i morgon?
UPPDATERING!!
Ännu en dag till ända. Dimman lade sig över tjock över skogen, en kuslig och rå känsla. Kungen från Havet vandrade genom vattenbrynet, när en mörk skugga plötsligt föll över vattenytan. De stelnade till, beredda på det värsta. Från Skogen kom en kylig vind. De var här. Mörkrets krigare. Med havets krafter på sin sida gjorde han sig redo för strid.
Dimman blev grå och virvlade runt stranden som ett ilsket åskmoln. Kungen kastade sig runt, havet var vilt. Med all sin styrka kastade han sig framåt, med vågorna svepande som vassa pilar. Med ens blev luften stilla. Åskmolnet var borta. Havet hade segrat och Kungen vandrade sakta ut mot djupet igen.
Men långt inne i skogen har sorgens kraft bitit sig fast i ett gott hjärta. Ett förtvivlat mörker har fläckat en vacker själ med det djupaste av hat. Ingen sorg är så stark som den efter en fallen vän. En kan tro att den riktas mot de som orsakat det förfärliga - men mörkret kan bedra. Ty, en sorg så stark gör även de vänligaste av hjärtan förvirrad - och hatet spridas mot de som minst anar det.
Quarter4ever var en Mörkrets Krigare!
Åh fan, jag trodde faktiskt inte det... Är det du då iaf?Alltså det är så sagolika bilder och sån underbar text !!!
Men det finns en rackare kvar!
Då törs jag lova att jag inte är vaken!Natt-DL 00.00
Jag ska dock sätta mig i bilen precis, så uppdateringen blir eventuellt framot 00.30-01.00!
Men jag kommer att vara detDå törs jag lova att jag inte är vaken!
Instämmer helt!Alltså det är så sagolika bilder och sån underbar text !!!