Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Äh nu blir jag förvirrad.
Jag tänkte först som du @cirkus - att det förklarar era olika tankar om @Dentaku men då borde det framkommit redan när q lynchades och inte i samband med Habinas död.
 
Äh nu blir jag förvirrad.
Jag tänkte först som du @cirkus - att det förklarar era olika tankar om @Dentaku men då borde det framkommit redan när q lynchades och inte i samband med Habinas död.
Ifall att omvandlingen skedde mär q blev lynchad så tror jag det bara är den omvandlade kvar, om det skedde vid Habinas död måste det vara två kvar annars borde leken varit slut efter gårdagens lynch. Det vore väldigt bra att få det klargjort. @LindgrenV ?
 
Ahhh jag tror jag fattar!

Jag är ganska säker på att uppdateringen om att omvandling skett pekar på att det var i samband med q's död - så ev nattinfo innehöll det som gäller efter omvandling
Om det stämmer så kanske jag vågar lita på dig, det hoppas jag verkligen... :cautious: Jag får snart huset ännu mer fyllt med ungar så jag kanske ska ta och passa på och rösta medans det är lite lugnt... :meh: Snurrfian röstar på Dentaku för att jag tror att pusslet har slagits över ända och den jag trodde var god helt plötsligt har blivit ond. :mad:
 
Ja skulle @cirkus vara den omvandlade så lär det ju uppdagas vid lynchfacit så det finns bara ett sätt att få reda på det.

Röstinlägg kommer när jag kommit hem så jag kan feta rösten. :p
 
Jag är rätt säker på att jag inte blivit siad inatt, då skulle jag inte vara misstänkt på det här viset. Däremot är det förstås bekvämt att låtsas att jag blivit siad.

Går man tillbaka och läser Qs inlägg igår blir det rätt uppenbart mot slutet att hon visste att det fanns en till ond och med tanke på att hon inte verkade ha något emot att bli utröstad tror jag att hon kan ha haft en rätt bra aning om vem det var även om det känns lite osannolikt att hon skulle fått reda på det så snabbt.

Snurrfian ville hålla mig god igår, så jag litar på att hon inte är omvandlad. Däremot funderar jag över cirkus. I och med att hon varit så godförklarad är hon onekligen den perfekta omvandlingen för lyan och eftersom det skulle dröja innan hon drog på sig misstankar skulle hon knappast tveka att rösta ut Q. Det är förstås möjligt att hon bara drar fel slutsatser. Då är LenaH min andra huvudmisstänkta, jag tror som sagt att Q anade men inte visste vem som var omvandlad igår och hur hon skrev om och sedan röstade på GladFliicka gör att jag tror att hon ville få henne misstänkt, inte ge henne alibi.
 
Som bonus får ni en selfie på er LL från idag :D

12573007_1085636808135988_3916460830460592898_n.jpg
 
Jag är rätt säker på att jag inte blivit siad inatt, då skulle jag inte vara misstänkt på det här viset. Däremot är det förstås bekvämt att låtsas att jag blivit siad.

Går man tillbaka och läser Qs inlägg igår blir det rätt uppenbart mot slutet att hon visste att det fanns en till ond och med tanke på att hon inte verkade ha något emot att bli utröstad tror jag att hon kan ha haft en rätt bra aning om vem det var även om det känns lite osannolikt att hon skulle fått reda på det så snabbt.

Snurrfian ville hålla mig god igår, så jag litar på att hon inte är omvandlad. Däremot funderar jag över cirkus. I och med att hon varit så godförklarad är hon onekligen den perfekta omvandlingen för lyan och eftersom det skulle dröja innan hon drog på sig misstankar skulle hon knappast tveka att rösta ut Q. Det är förstås möjligt att hon bara drar fel slutsatser. Då är LenaH min andra huvudmisstänkta, jag tror som sagt att Q anade men inte visste vem som var omvandlad igår och hur hon skrev om och sedan röstade på GladFliicka gör att jag tror att hon ville få henne misstänkt, inte ge henne alibi.
Men q bör väl inte ha vetat att det skulle ske en omvandling? Hur skulle hon vetat det? Och ens om hon vetat, hur skulle hon kunnat ana vem?
Och hur får du in ledarvargen i resonemanget?

Sorry @Dentaku - det är möjligt att det inte är du som är omvandlad men för att få veta om @cirkus fortfarande har rent mjöl i påsen så måste vi ju följa henne nu.

LenaH röstar på Dentaku eftersom jag antar att cirkus har på fötterna och några bättre teorier vid en omvandling kan jag inte leverera.

edit: Nu såg jag LL:s inlägg om att det var innan qs död. Då kan jag bara hoppas att cirkus har rätt och har hon inte det så vet hon själv vad som väntar imorgon.
 
Men q bör väl inte ha vetat att det skulle ske en omvandling? Hur skulle hon vetat det? Och ens om hon vetat, hur skulle hon kunnat ana vem?
Och hur får du in ledarvargen i resonemanget?

Sorry @Dentaku - det är möjligt att det inte är du som är omvandlad men för att få veta om @cirkus fortfarande har rent mjöl i påsen så måste vi ju följa henne nu.

LenaH röstar på Dentaku eftersom jag antar att cirkus har på fötterna och några bättre teorier vid en omvandling kan jag inte leverera.

Om du ser vad LL skriver så var det inte DL då Q blev lynchad som omvandlingen skedde utan tidigare.

Jag har inte skrivit något om ledarvargen? :confused:
 
Om du ser vad LL skriver så var det inte DL då Q blev lynchad som omvandlingen skedde utan tidigare.

Jag har inte skrivit något om ledarvargen? :confused:
Ja, jag såg det sen, därför min edit. :)

Nej, jag måste läst som en kratta (eller så är det för att jag läser flera fönster samtidigt och pratar i telefon. :o :angel:)
 
Tyvärr från mobilen även idag så därför lite kort:
Känns väldigt svårt att läsa ut något från omvandlingen så här tätt inpå. Jag går dock i samma linje som övriga och följer Cirkus ikväll. Skulle det visa sig vara helt fel och om jag är kvar imorgon får jag omvärdera alla efter vad som kommer upp ikväll. Frågan är om Q4 försökt ge Dentaku ett alibi genom att motivera mot henne igår eller om hon försökte rikta misstankar mot de som det redan varit tvivel om för att dra bort strålkastarljuset från sin kompanjon? Det är ju dock helt beroende på om den omvandlade sitter i lyan eller inte och/eller om Q4 hade info annars.

Med tanke på ovan:

Gladfliicka röstar på Dentaku
 
DL om en halvtimme och rätt dött här. Det hade varit bra om @Snurrfian såg att omvandlingen inte skedde igår kväll. Det värsta är om den inte var slumpmässig utan lyan hade möjlighet att själv välja - i så fall är cirkus verkligen inte att lita på.

I nuläget tycker jag dock att LenaH sticker ut som plötsligt skriver om ledarvargen i ett i övrigt rörigt inlägg där hon inte ens brytt sig om att läsa inläggen före hennes(där LL förtydligar) utom mitt som hon riktat in sig på.

Jag litar verkligen inte på cirkus heller och är förvånad över att så många törs göra det. Det är bara den omvandlade som har något att vinna på att läget förblir oförändrat och även om jag verkar bli lynchad nu hoppas jag att ni tar er tid att fundera över att leken förändrats imorgon. :crazy:
 
Nej, jag litar inte på cirkus. I och med att jag inte vet hur omvandlingen inte gått till och cirkus är den perfekta kandidaten om den inte skett slumpmässigt utan lyan har fått välja:

Dentaku röstar på cirkus
 
@LindgrenV

Röstlista DL 5 DL kl 20
cirkus röstar på dentaku
Snurrfian röstar på Dentaku
LenaH röstar på Dentaku
Gladfliicka röstar på dentaku
Dentaku röstar på cirkus

Dentaku 4
cirkus 1
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp