Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Jag är ledsen dentaku men just nu väljer jag nog att lita på cirkus för är du gör så vet cirkus att hon åker imorgon och det borde ändå vara tre goda kvar, en kan bli käkad och goda sidan ligger ändå på plus.
 
UPPDATERING!

Ekens sorg och hat var så stark att ljuset aldrig tycktes återvända igen. Skogen var så mörk att det var svårt att över huvud taget se sin hand framför sig. Men så, dök Snödrottningen upp som vid alla skymningar - om än att denna var så mörk att det var svårt att se om det verkligen fanns någon gyllene dans. Tillsammans med De Stridbara, Gammel-Eken, Vandraren och alla andra av skogens varelser, tog de sig fram i gemensam trupp. Steg för steg, upplyst av ett svagt sken från en energilös älva. De kom fram till Eken. Grunden till all sorg. Tillsammans samlade de sig runt honom och Snödrottningen sjöng sin sång, vackrare och klarare än någonsin. Samtidigt som Gammel-Eken berättade en historia så vacker, att inte ens den mest sorgetyngda kan förmå sig att fortsätta gråta. Den mörka Ekens iskalla hjärta började sakteligen värmas upp, och ett flimrande ljus började reste sig mot himlen. När Gammel-Ekens saga var slut, fanns inte längre någon sorg. Mörkret var besegrat, och dagen skulle åter gry med den starkaste av solar.

Dentaku var omvandlad ek!

GRATTIS GODA!!

12469527_10205177781739835_4628631719031778429_o.jpg
 
Då ska jag försöka mig på en sammanfattning också, blir ju kul med tanke på att jag inte fört några anteckningar :angel:
 
UPPDATERING!

Ekens sorg och hat var så stark att ljuset aldrig tycktes återvända igen. Skogen var så mörk att det var svårt att över huvud taget se sin hand framför sig. Men så, dök Snödrottningen upp som vid alla skymningar - om än att denna var så mörk att det var svårt att se om det verkligen fanns någon gyllene dans. Tillsammans med De Stridbara, Gammel-Eken, Vandraren och alla andra av skogens varelser, tog de sig fram i gemensam trupp. Steg för steg, upplyst av ett svagt sken från en energilös älva. De kom fram till Eken. Grunden till all sorg. Tillsammans samlade de sig runt honom och Snödrottningen sjöng sin sång, vackrare och klarare än någonsin. Samtidigt som Gammel-Eken berättade en historia så vacker, att inte ens den mest sorgetyngda kan förmå sig att fortsätta gråta. Den mörka Ekens iskalla hjärta började sakteligen värmas upp, och ett flimrande ljus började reste sig mot himlen. När Gammel-Ekens saga var slut, fanns inte längre någon sorg. Mörkret var besegrat, och dagen skulle åter gry med den starkaste av solar.

Dentaku var omvandlad ek!

GRATTIS GODA!!

12469527_10205177781739835_4628631719031778429_o.jpg
ja grattis goda !:)
 
:banana::banana: Och tusen tusen tack @LindgrenV för den underbart vackra leken, det var nästan så att jag tänkte gå med på Dentakus vilja och rösta på Cirkus bara för att leken skulle få fortsätta! :love:

Och jag tänkte nästan likadant - ska jag rösta på den ulviga som är kvar eller ska jag hitte-på nånting bara för att leken inte ska ta slut?


Vilken jävla tur jag haft i denna lek! jag trodde jag skulle dö i nattDL1, men sen så förstod ängeln vem jag var - jag var ju typ ...skolbokstydlig på min roll :D Det var kul på riktigt!
 
Och jag tänkte nästan likadant - ska jag rösta på den ulviga som är kvar eller ska jag hitte-på nånting bara för att leken inte ska ta slut?


Vilken jävla tur jag haft i denna lek! jag trodde jag skulle dö i nattDL1, men sen så förstod ängeln vem jag var - jag var ju typ ...skolbokstydlig på min roll :D Det var kul på riktigt!
den där djäkla LenaH - hon fattar alltid när jag är ond innan ens första DL är klar ,.....:mad:
 
Och jag tänkte nästan likadant - ska jag rösta på den ulviga som är kvar eller ska jag hitte-på nånting bara för att leken inte ska ta slut?


Vilken jävla tur jag haft i denna lek! jag trodde jag skulle dö i nattDL1, men sen så förstod ängeln vem jag var - jag var ju typ ...skolbokstydlig på min roll :D Det var kul på riktigt!
Jag var lite trög dag ett men sen gick det fint att koppla ihop det hela, mitt största problem var att få dig att förstå att @LenaH var god... Det är ju sånt som känns lite avigt liksom... :angel::p
 

Liknande trådar

D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp