Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Ånyo är det tur att du är såpass godförklarad :p
Hur kan du veta att det är en liten lya?
Jag velar fortfarande mellan om det var 3 eller 4 onda från början. Dock om snurrfian har rätt om Dentaku så kan jag följa att det borde vara bara 3
Oavsett om det var 3 eller 4 onda så är lyan inte mer än max 3 personer och ja, det tycker jag är en liten lya.
 
LenaH röstar på quarter4ever

För att jag misstänker att hon försöker sig på en @bollen__ - hon har efter DL1 varit väldigt följsam mot @cirkus och hon svänger en hel del i sina misstankar.

Tex så var hon så misstänksam mot mig DL1 att hon la en röst där, dagen efter har hon svängt:

för att sedan idag (och nån gång tidigare) uttryckt sig såhär:


Det känns rätt inkonsekvent och luktar lite ulv.
Du glömde att ta med att jag gick tillbaka till att misstänka dig när jag började tveka om cirkus för inför DL 2 samt att jag misstänkte dig ända tills igår för att vara en ulv som tassar kring Cirkus.
Och svängningarna är inte inkonsekventa - de är ett resultat över hur jag läst leken och tolkat det som stått där.
Men det är ok att syna mig, men var gärna lite konsekvent själv och försök att tänka utanför din egen Box sas
 
Du glömde att ta med att jag gick tillbaka till att misstänka dig när jag började tveka om cirkus för inför DL 2 samt att jag misstänkte dig ända tills igår för att vara en ulv som tassar kring Cirkus.
Och svängningarna är inte inkonsekventa - de är ett resultat över hur jag läst leken och tolkat det som stått där.
Men det är ok att syna mig, men var gärna lite konsekvent själv och försök att tänka utanför din egen Box sas
Jag tycker inte direkt att du angett något skäl till att du slutade misstänka mig dag 2?
Och på vilket sätt har jag varit inkonsekvent?
Jag är f ö rätt nöjd med min låda.
 
Jag kommer ingenvart i mina tankar. Jag landar hela tiden bland dom där tre. GF har gjort sig det fetaste alibit om hon är ond. Antingen har hon hittat kopplingen mellan bsf och Mirtai helt själv - eller så hade hon någon form av kunskap runt dom. Jag har faktiskt svårt att tänka mig att lyan skulle göra en sån vågad grej för att ge någon ett alibi. Det lämnar Dentaku och Q. Jag vågar lita på att Snurrfian har rätt om Dentaku ( iallafall en stund till) och då blir det genom uteslutningsmetod Q.

cirkus röstar på quarter4ever
 
Från mobilen: Jag är otroligt osäker på om det är Dentaku eller Q4 som är ulv men jag tror att det är någon av de iallafall. Skulle detta visa sig vara fel och om jag själv skulle överleva är Dentaku den jag vill titta närmare på sen.

Gladfliicka röstar på Q4
Sättet Q4 svänger på och verkar följa andra "godföklarade" istället för att gå på sin egen känsla tycker jag talar för hennes ondhet.
 
DL4

20.15 quarter4ever röstar på GladFliicka
20.31 LenaH röstar på quarter4ever
20.39 cirkus röstar på quarter4ever
20.40 Gladfliicka röstar på Q4
 
Jag tycker inte direkt att du angett något skäl till att du slutade misstänka mig dag 2?
Och på vilket sätt har jag varit inkonsekvent?
Jag är f ö rätt nöjd med min låda.
Jag har väl redovisat rätt tydligt att jag uppfattade dig som siad av cirkus redan dag 2 pga det där inget pling i ulvometern ? Och att jag efter att ha fattat vem hon siat svängde tillbaka till att misstänka dig ? Så pass likt cirkus egna tankar att jag skrev det INNAN hon själv gjorde det om jag inte missminner mig ? Jag radade upp en del inlägg av dig efter DL1 för jag trodde att du kunde ligga bra till för att bli siad ( då hade jag ingen clue om vem siaren var ) men bara för ditt spelsätt under första lynchen och att du röstade på en god så trodde jag att det skulle vara troligt
Så jag slängde upp detta och inväntade lite signaler om du verkade godförklarad eller inte. Så inte konstigt att jag svänger i min uppfattning om dig?
Och det är detta jag tycker du är inkonsekvent i att inte kunna se att det har med det att göra helt enkelt det. Det är inte alltid bara på ett visst sätt för man fastnat i den tanken. ( been there , done that - got the t-shirt )
 
I värsta fall blir uppdateringen framskjuten till strax efter 23. Vill ni ha natt-DL kl 00 i så fall, eller vill ni ha den i morgon?
 
Jag vet inte alls ikväll. Ser att både LenaH och Cirkus (som jag tror är goda) röstar på Q... Ja, jag vet inte alls, så jag får helt enkelt lita på dem ikväll.

Habina röstar på quarter4ever

Enbart för att jag inte alls vet vem som kan vara ulv och de jag tror är goda tror att Q är ulv.
 
DL4

20.15 quarter4ever röstar på GladFliicka
20.31 LenaH röstar på quarter4ever
20.39 cirkus röstar på quarter4ever
20.40 Gladfliicka röstar på quarter4ever
20:45 Habina röstar på quarter4ever

quarter4ever: 4
Gladfliicka: 1
 
Jäklar, vad tiden dragit iväg!

Med lite press på sig tycker jag att Q betett sig som en typisk ulv; greppat efter halmstrån och huggit mot de som kanske skulle gå att få andra att rösta på, inte minst mig.

Dentaku röstar på quarter4ever
 
Jag har väl redovisat rätt tydligt att jag uppfattade dig som siad av cirkus redan dag 2 pga det där inget pling i ulvometern ? Och att jag efter att ha fattat vem hon siat svängde tillbaka till att misstänka dig ? Så pass likt cirkus egna tankar att jag skrev det INNAN hon själv gjorde det om jag inte missminner mig ? Jag radade upp en del inlägg av dig efter DL1 för jag trodde att du kunde ligga bra till för att bli siad ( då hade jag ingen clue om vem siaren var ) men bara för ditt spelsätt under första lynchen och att du röstade på en god så trodde jag att det skulle vara troligt
Så jag slängde upp detta och inväntade lite signaler om du verkade godförklarad eller inte. Så inte konstigt att jag svänger i min uppfattning om dig?
Och det är detta jag tycker du är inkonsekvent i att inte kunna se att det har med det att göra helt enkelt det. Det är inte alltid bara på ett visst sätt för man fastnat i den tanken. ( been there , done that - got the t-shirt )
Nä, inkonsekvent kan du inte gärna kalla mig. Möjligtvis enveten eller tjurskallig men inte inkonsekvent.

Jag tror faktiskt inte jag är siad öht.
 
Jag tycker att q känns lite desperat samtidigt så glider GF med rätt fint men precis som Q säger så har vi råd att göra ett misstag och jag tycker ändå att Q känns som den hårigaste av de två, speciellt i hennes lite desperata sätt att få alla andra misstänkta... Snurrfian röstar på Q.
 
DL4

20.15 quarter4ever röstar på GladFliicka
20.31 LenaH röstar på quarter4ever
20.39 cirkus röstar på quarter4ever
20.40 Gladfliicka röstar på quarter4ever
20.45 Habina röstar på quarter4ever
20.47 Dentaku röstar på quarter4ever
20.48 Snurrfian röstar på Q


quarter4ever: 6
Gladfliicka: 1
 

Liknande trådar

D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp